Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@23:27:11 GMT

بمباران اتاق عملیات تروریست‌ها در «درنه» لیبی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۵۴۷

ساعت24-اتاق عملیات الکرامه وابسته به نیروهای مسلح لیبی به فرماندهی ژنرال «خلیفه حفتر» از بمباران چند پایگاه تروریست‌ها در شهر «درنه» خبر داد.

 اتاق عملیات الکرامه در لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های آن گذرگاه امنیتی را به منظور عبور غیرنظامیان از شهر درنه فراهم کرده‌اند.

اتاق عملیات الکرامه همچنین اعلام کرد که یگان‌های نظامی مسئول پاکسازی شهر درنه از تروریسم هستند و هرگز تأسیسات حیاتی و اماکن و مایملک عمومی را هدف قرار نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه اشاره شده است که نیروی هوایی لیبی اتاق عملیات گروه‌های تروریستی در درنه را بمباران و آن را به طور کامل تخریب کردند.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع» در این بیانیه آمده است که انفجار و مین‌گذاری در داخل موسسات، خودروها و املاک عمومی و خصوصی کار گروه‌های تروریستی است.

عملیات ارتش لیبی به دستور ژنرال «خلیفه حفتر» فرمانده کل ارتش لیبی اخیرا برای آزادسازی شهر درنه از اشغال گروه‌های تروریستی آغاز شده است.

شهر درنه فوریه سال ۲۰۱۱ همزمان با سرنگونی رژیم دیکتاتوری «معمر القذافی»، به اشغال گروه موسوم به «مجلس شوری مجاهدی درنه» وابسته به گروه القاعده درآمد.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید

به گزارش صدای ایران از فارس،غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.


طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

 
جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود