Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:29:11 GMT

فوتبالیست های نابینای فارس دروازه بلژیک را گلباران کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۳۸۷۳

فوتبالیست های نابینای فارس دروازه بلژیک را گلباران کردند

شیراز- ایرنا- فوتبالیست های نابینای فارس در رقابت های چهار جانبه بلژیک، دروازه تیم میزبان را گلباران کردند.

رئیس هیات ورزش نابینایان فارس، یکشنبه به ایرنا گفت: تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که برای حضور در رقابت های جهانی 2018 اسپانیا، خود را آماده می کند در کشور بلژیک میزبان باشگاه شالروا این کشور است و با تیم های آلمان، ژاپن و بلژیک دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد رضا هاشمی نژاد ادامه داد: در نخستین دیدار تیم ملی ایران با گل های رسول باصری (سه گل) حجت الله مزارعی (2 گل) و حسین رجب پور با نتیجه 6 بر صفر از سد تیم بلزیک گذشت.
تیم ایران در ادامه بازی های خود به مصاف تیم های آلمان و ژاپن می رود.
براساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم ملی ایران در رقابت های جهانی در گروه B با تیم های آرژانتین، فرانسه و کلمبیا هم گروه است.
اسپانیا، ترکیه، مراکش، تایلند، آرژانتین، فرانسه، کلمبیا، ایران، چین، روسیه، مکزیک، کره جنوبی، برزیل، انگلستان، کاستاریکا و مالی، 16تیم راه یافته به مرحله نهایی رقابت های جهانی اسپانیا هستند که در چهار گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
رقابت های جام جهانی فوتبال نابینایان از هفدهم تا بیست و هفتم خرداد 97 در شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کند.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال نابينايان جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس

مسعود حقیقت اعلام کرد: براساس آمار بارندگی بهاری اخیر که در ۴۴ ایستگاه فارس و تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به ثبت رسیده است، فیروز آباد با ۱۰۴ و چهار دهم میلی متر پیشتاز است و در شیراز هم ۲۴ و پنج دهم میلی متر باران باریده است.

او اظهار کرد: پس از فیروز آباد که صدرنشین شد، نورآباد ممسنی با ۹۱ و هشت دهم میلی متر، میمند با ۸۳ و سه دهم، قیرو کارزین با ۶۳ و ۶ دهم، کازرون و خنج با ۵۸ و چهار دهم، کوار با ۴۷، جهرم با ۴۲ و یک دهم، زرین دشت با ۴۱ و چهار دهم و سپیدان با ۴۰ و ۲ دهم در رتبه‌های بعدی جای دارند.

حقیقت اضافه کرد: در سایر ایستگاه‌ها هم از ۳۷ تا یک میلی مترباران گزارش شده است و میزان بارندگی اخیر در شیراز ۲۴ و پنج دهم و در شهرک گلستان شیراز هم ۳۱ و هشت دهم به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: میانگین بارندگی اخیر در فارس ۲۴ و پنج دهم میلی متر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا