Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:02:18 GMT

اردوغان: هیچ برنامه مخفی برای بوسنی و هرزگوین نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۴۹۸

اردوغان: هیچ برنامه مخفی برای بوسنی و هرزگوین نداریم

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رجب طیب اروغان رئیس جمهوری ترکیه که برای شرکت در ششمین مجمع عمومی اتحادیه تُرک های اروپا به بوسنی و هرزگوین رفته است امروز یکشنبه پیش با «باقر عزت‌ بگوویچ» رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

اردوغان و عزت‌ بگوویچ پس از برگزاری مذاکرات میان هیأت های دو طرف، در نشست مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری ترکیه در این نشست مطبوعاتی اعلام کرد: هیچ برنامه مخفی برای بوسنی و هرزگوین جز آرامش، وحدت و رشد اقتصادی این کشور نداشته‌ و نداریم.

اردوغان در ادامه درباره اخبار منتشره مبنی بر سوءقصد به جان وی در بالکان نیز افزود: سازمان امنیت این خبر را در اختیار من قرار داد. به همین دلیل اینجا هستم. این تهدیدها ما را از ادامه مسیرمان بازنمی‌دارد.

کد خبر 4301754

منبع: مهر

کلیدواژه: باقر عزت بگوویچ بوسنی و هرزگوین ترکیه رجب طیب اردوغان ایران ایالات متحده آمریکا برجام فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق سوریه انتخابات پارلمانی عراق 2018 روسیه اتحادیه اروپا عربستان سعودی ترکیه آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • اردوغان : دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • اردوغان: تعلیق مبادلات تجاری با اسرائیل ضروری بود
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند