Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالدو با گلزنی مقابل ویارئال به رکورد گلزنی متوالی در ۱۰ بازی برای رئال دست یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ئال مادرید بامداد امروز مقابل ویارئال با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.رونالدو در دقیقه ۳۲ گل تساوی رئال را به ثمر رساند. رونالدو با این گل رکورد گلزنی در ۱۰ بازی متوالی برای رئال را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رونالدو به تنها بازیکنی مبدل شد که در ۸ فصل اخیر توانسته حداقل ۵۰ گل در مجموع بازیهای ملی و باشگاهی به ثمر برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید ستاره پرتغالی رئال مادرید کریستیانو رونالدو ویارئال اسپانیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مسی روی شش گل!

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیونل مسی هم در یک گوشه دیگر دنیا مشغول ادامه تاریخ‌سازی و رکوردزنی است. بامداد دیروز اینتر مایامی با نتیجه ۶بر ۲مقابل ردبولز به برتری رسید و جایگاه خودش را در صدر تثبیت کرد و لیونل مسی با ثبت آمار بی‌نظیر یک‌گل و ۵پاس‌گل روی هر ۶گل مایامی تأثیر مستقیم داشت و لوییس سوارس هم با ثبت هت‌تریک درخشش ستاره آرژانتینی را تکمیل کرد.

لیونل مسی به نخستین بازیکن تاریخ MLS تبدیل شد که طی یک بازی، ۵پاس‌گل ثبت می‌کند.

مسی تبدیل به تنها بازیکن تاریخ فوتبال شد که در یک بازی، ۵گل زده و در یک بازی هم موفق به ثبت ۵پاس‌گل شده؛ ۵گل در یک بازی مقابل بایر لورکوزن (۲۰۱۲)، ۵گل در یک بازی مقابل استونی (۲۰۲۲) و ۵پاس‌گل در یک بازی مقابل نیویورک ردبولز (۲۰۲۴).

آمار مسی در سال ۲۰۲۴؛ ۱۱‌بازی، ۱۲‌گل و ۱۱‌پاس‌گل، آمار او در MLS این فصل؛ ۸بازی، ۱۰گل و ۹پاس‌گل و آمار این ستاره در اینترمایامی؛ ۲۵بازی، ۲۳گل و ۱۶پاس‌گل.

کد خبر 849566 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیونل مسی فوتبال

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏