Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکریم نیازمندان و ایجاد زمینه برای همنشینی و دیدار مسوولان با خانواده های تحت پوشش از اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه است.
وی اضافه کرد: طرح مفتاح‌الجنه یکی از طرح‌های موفق این نهاد حمایتی است که خیّران و مسوولان دستگاه های اجرایی با حضور در خانه نیازمندان به مشکلات آنها رسیدگی و تعهدات لازم را در همان مکان برای حل مسائل انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 2 هزار نفر در قالب طرح مفتاح الجنه مورد دلجویی قرار گرفتند که امسال این تعداد 50 درصد بیشتر شده است.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف رسیدگی به امور نیازمندان با فرمان امام راحل در سال 57 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد.
رسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند، پرداخت کمک هزینه های ازدواج و تحصیل برای دختران و پسران نیازمند، کمک های موردی برای خانواده های متقاضی، اعطای جهیزیه، کمک به ایتام و همچنین دلجویی از بیماران نیازمند از جمله فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می رود.
ماه مبارک رمضان، از جمله زمان های طلایی برای دریافت کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان است و طرح های مختلفی در این ماه به اجرا در می آید.
سال گذشته نیز بیش از 125 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در 30 روز ماه مبارک رمضان اطعام شده بودند.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی ازدواج امام راحل کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم