Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :پیامهای انتقادی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی۱۸۸۸ منطقه ۱۵ در سال ۹۶ نسبت به قبل۱۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش امتداد ، کامران همایونی مسئول سامانه همگانی ۱۸۸۸ منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: : بر اساس آمار در کل ۱۵۶۹ پیام در سامامه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که نشان می دهد ۱۰ درصد از پیامهای گلایه مندی، انتقادات وشکایات کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ۹۳ درصد ازکل پیامها ی ثبت شده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مابقی پیامها نیز به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی است.

همایونی خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع مطروحه توسط شهروندان در این سامانه مربوط به معاونت خدمات شهری و محیط زیست و موضوع سد معبر دستفروشان، اصناف و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری است.

شایان ذکر است، شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک ۱۸۸۸@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۸۸۸، تماس تلفنی با ۱۸۸۸ و ارسال نامه به صندوق پستی ۱۷۳۳۹۱۸۶۷۴ نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با موضوعات شهری ثبت کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت

به گزارش قدس خراسان، علی نخچیان افزود: بیشتر مودیان مالیاتی، اظهارنامه خود را بر اساس اعداد و ارقام سال گذشته و بر اساس مقررات ماده ۳ قانون تسهیل مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، اظهارنامه خود را تا ۳۱ فروردین ارائه کرده‌اند.
وی در مورد احتمال تمدید دوباره مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی نیز گفت: بعید است مجدد تمدید شود، لذا مودیان باید در مهلت باقیمانده تا ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه خود را ارسال کنند تا از بخشودگی‌های قانونی بهره‌مند شوند و مشمول جرایم تأخیر در ارسال اظهارنامه نشوند.
مدیر روابط عمومی امور مالیاتی استان با تأکید بر اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‏‌ها و دهیاری‌ها راه را برای تأمین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است، گفت: عوارض وصول شده در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده که از رشد ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل برخوردار بوده است.

نخچیان در پایان گفت: مالیات و عوارض بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه‌ای صرفاً جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌گردد که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • درآمدی بر روش‌شناسی رئالیسم انتقادی