Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:07:43 GMT

رئال و ثبت بدترین آمار لالیگا در یک دهه گذشته

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۲۴۰

رئال و ثبت بدترین آمار لالیگا در یک دهه گذشته

رئال مادرید با تساوی 2-2 شب گذشته مقابل ویارئال، رسما در جایگاه سوم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام لالیگای کابوس وار 18-2017 برای رئال به اتمام رسید و کهکشانی ها پشت سر بارسا و اتلتیکو مادرید قرار گرفتند.

رئال به قدری لالیگا را بد شروع کرد که در روزهای پایانی سال 2017 و با شکست 0-3 از بارسا، عملا دیگر کسی برای این تیم شانس قهرمانی قائل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با وجود اوج گیری در نیم فصل دوم، بارسا بار خود را بسته بود و رئال به رتبه سومی قناعت کرد.

 

 

 

 

کهکشانی ها تنها 76 امتیاز کسب کردند که از فصل 07-2006 چنین چیزی سابقه نداشت. رئال البته با همین امتیازات در آن فصل عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

 

رئال حتی نتوانست به 100 گل زده در یک فصل برسد و کار خود را با ثبت 94 گل در لالیگا تمام کرد. از فصل 09-2008 که رئال تنها 83 گل در لالیگا به ثمر رساند، این تیم همواره از مرز یکصد گل زده عبور کرده بود. تعداد گل های دریافتی رئال نیز در 9 سال گذشته بی سابقه است(44). در فصل 09-2008 رئال 52 گل در لالیگا دریافت کرده بود.

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی خیرونا به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 2-4 شکست خورد تا قهرمانی رئال مادرید در مسابقات این فصل مسجل شده باشد.

چهار گلی که بارسلونا در این بازی دریافت کرد باعث شد که تعداد گل‌هایی که این تیم در چهار دیدار اخیرش از حریفان خورده به ۱۳ گل برسد که آمار بسیار ناامید کننده و ضعیفی برای این تیم و خط دفاعی و دروازه‌بان آنها به حساب می‌آید.

تراشتگن در این فصل به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آلمان گریبانگیرش شد چند ماهی از میادین دور بود و هواداران بارسا امیدوار بودند که بازگشتش به ترکیب این تیم بتواند به آنها در کسب نتایج بهتر کمک کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان پس از بازی شب گذشته انتقادهایی را از این ستاره آلمانی مطرح کردند. این در حالی است که عملکرد و مدافعان بسیاری هم دارد و تعداد زیادی معتقد هستند که حضور او باعث شد که دروازه بارسا بیشتر از چهار بار باز نشود و در واقع اشتباهات تیمی و خط دفاعی بارسا بود که باعث شد آنها شکست سنگینی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس