Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رئيس جمهوري با قدرداني از همه کساني که براي موفقيت تيم ملي فوتبال کشورمان تلاش مي کنند، خطاب به بازيکنان اين تيم گفت: اراده شما از هر عاملي قوي تر است و تلاش کنيد با اتحاد و استفاده از همه توانمندي ها و تجربيات خود براي کشورمان موفقيت و افتخار کسب کنيد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني روز يکشنبه در ديدار جمعي از مسوولان وزارت ورزش، فدراسيون فوتبال و اعضا، بازيکنان و کادر فني تيم ملي فوتبال با ابراز خوشحالي از اينکه امروز به نمايندگي از ملت بزرگ ايران، تيم ملي فوتبال را بدرقه مي کند، افزود: با توجه به آموزش، تلاش، کوشش و روحيه بالاي شما، موفقيت و پيروزي دور از دسترس نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحاني اظهار داشت: موفقيت تنها پيروزي برابر يک تيم نيست و اين که در يک بازي گل بزنيم و يا گل نخوريم، تنها فاکتورهاي موفقيت نيست. ممکن است تيمي در يک بازي برنده شود ولي بازي طرف مقابل براي ميلياردها بيننده يک موفقيت و پيروزي واقعي لحاظ شود.
رييس جمهوري با تاکيد بر اين که `موفقيت و بازي خوب شما بسيار اهميت دارد`، گفت: ميلياردها نفر در سراسر جهان بازي شما را به عنوان نمايندگان کشوري با عظمت، با فرهنگ و داراي تاريخ کهن و پرافتخار تماشا مي کنند و تلاش و بازي خوب شما يکي از ويژگي هايي است که مي تواند غرور ملي ما را ارتقا داده و نام ايران را که هميشه پرآوازه بوده، پرآوازه تر و پرافتخارتر کند.
روحاني اظهار داشت: مردم بزرگ ايران همواره دعاگوي شما بوده و از شما مي خواهند که همه تلاش تان را به کار گرفته و دل هايتان را متوجه خداوند کنيد.
رييس جمهوري خطاب به بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: شما در ماه مبارک رمضان عازم مسابقات مهم جام جهاني هستيد و نخستين بازي تيم ملي کشورمان در روز عيد فطر برگزار مي شود. اين تقارن هاي مبارک را به فال نيک مي گيريم و اميدوارم در اين عيد بزرگ، شما عيدي مضاعفي به ملت ايران بدهيد.
روحاني تاکيد کرد: خيلي توجه خودتان را صرف اين موضوع نکنيد که تيم مقابل شما چه تيمي است، اراده شما از هر عاملي قوي تر است و تلاش کنيد با اتحاد و استفاده از همه توانمندي ها و تجربيات خود براي کشورمان موفقيت و افتخار کسب کنيد.
رييس جمهوري با بيان اين که پيروزي همواره در همه صحنه ها و براي همه شيرين است و پيروزي در صحنه ملي و براي يک ملت در سطح فعاليت هاي ملي، شيرين تر و خوشحال کننده تر است، گفت: در ورزش نيز پيروزي باعث خوشحالي جمعي يک ملت است و در ميان ورزش هاي مختلف، فوتبال جايگاه ويژه اي بين همه ملت ها و مردم دنيا دارد و شما نيز از روزي که فعاليت در عرصه فوتبال را انتخاب کرديد، مي دانستيد بار سنگيني بر عهده داريد و هر موفقيت شما تا چه اندازه در روحيه مردم موثر است.
روحاني اظهار داشت: زماني موضوع صعود تيم ملي فوتبال کشورمان به رقابت هاي جام جهاني يک آرزو و موفقيت بزرگ به حساب مي آمد، اما امروز شاهديم که تيم ملي فوتبال ايران مقتدرانه به رقابت هاي جام جهاني صعود کرده که اين باعث خوشحالي همه ملت ايران شده و بايد همه تلاش خود را براي تداوم اين موفقيت به کار بگيريد.
رييس جمهوري با بيان اين که `شانس موضوعيتي در موفقيت ها ندارد`، تصريح کرد: همه موفقيت ها و دستاوردها به توجه به خداوند، هماهنگي و استفاده صحيح از فرصت ها بستگي دارد. وقتي قلب متوجه خداوند شود، روح انسان نيز توانمندي لازم را براي کسب موفقيت خواهد يافت. درست است که در هر فعاليتي مثل فوتبال آمادگي هاي لازم مثل آمادگي جسماني و تمرين و تمرکز و تاکتيک بسيار مهم است، اما جسم و روح در هر فعاليتي شريک هستند و توجه به خداوند در کنار آمادگي و برنامه ريزي، از عوامل مهم موفقيت هستند.
روحاني با اشاره به حمايت هاي دولت هاي يازدهم و دوازدهم از ورزش کشور، افزود: هر زمان در بخش ورزش کشور نياز به حمايت يا اقدامي از جانب رييس جمهور بوده است، به فوريت انجام گرفته و از وزير پرتلاش ورزش نيز براي حمايت ها و تلاش هايش تشکر مي کنم.
رييس جمهوري با قدرداني از همه کساني که براي موفقيت تيم ملي فوتبال کشورمان تلاش مي کنند، از اعضا و کادر فني تيم ملي فوتبال خواست همه تلاش خود را براي پيروزي و شادمان کردن مردم بکار گيرند.
وزير ورزش و جوانان نيز در اين مراسم با اشاره به اين که رييس جمهوري با وجود تمام مشغله هاي کاري همواره اخبار و مسائل تيم ملي فوتبال و البته بخش هاي ديگر ورزش کشور را پيگيري کرده اند، گفت: تيم ملي فوتبال کشورمان براي اولين بار مقتدرانه و بدون باخت به رقابت هاي جام جهاني صعود کرده است و اگر چه در گروه سختي قرار گرفته است، اما جوانان ايراني نشان داده اند که هر گاه فعل خواستن را صرف کرده اند، موفقيت هاي بزرگي به دست آورده اند.
رييس فدراسيون فوتبال نيز در سخناني با اشاره به اينکه موفقيت هاي فوتبالي کشور بسيار چشم گير و اميدوار کننده بوده است، به درخشش تيم هاي ملي فوتبال کشورمان در رده هاي سني مختلف و نيز فوتبال زنان و مردان اشاره کرد و اظهار داشت: اميدوارم با تداوم حمايت هاي خوب دولت، اين موفقيت ها تداوم يابد.
کارلوس کي روش سرمربي و مسعود شجاعي کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان نيز در مورد شرايط فني تيم، نکاتي را مطرح و خواستار ادامه حمايت دکتر روحاني از تيم ملي فوتبال شدند.
در اين مراسم همچنين از سوي اعضا و کادر فني تيم ملي فوتبال کشورمان پيراهن شماره 12 تيم ملي به عنوان `يار دوازدهم تيم ملي` به رييس جمهوري اهدا شد.
سيام**1751**1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون