Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام خبر دستگیری دو زن فیوجی که با پوشش چادر در مراسم های مذهبی حضور پیدا می کردند، گفت: شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه شب های قدر نسبت به حفظ اموال خود دقت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در نشست خبری یکشنبه (30 اردیبهشت) که در سالن اجتماعات پلیس آگاهی استان برگزار شد، گفت: اعلام اخبار مرتبط با پلیس آگاهی در راستای ارتقاء امنیت شهروندان موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفایی از دستگیری تیم دو نفره سارقان فرش، تابلو فرش و طلاهای یکی از محلات شهر کرج که معمولا در ساعت های 2 تا سه نیمه شب صورت می گرفته است خبر داد و گفت: این سارقان سابقه دار از تاریکی شب و با وجود حضور اهالی خانه سرقت اموال می کردند.

 

وی به دستگیری باند سرقت دو نفره زنان فیوجی نیز اشاره کرد و توضیح داد: این دو زن فیوجی با پوشش چادر در مراسم های مذهبی حضور پیدا می کردند و با اغفال زنان اموال آنان را سرقت می کردند.

 

صفایی با در نظر گرفتن اهمیت هوشیاری شهروندان به ویژه در ایام ماه رمضان و شب های قدر مطرح کرد: شهروندان به ویژه بانوان نسبت به حفظ کیف خود بیشتر متوجه باشند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: به صورت معمول در ماه مبارک سرقت ها کمتر می شود ولی بهترین زمان سرقت در نبود اهالی خانه در شب های قدر است.

 

محور دیگر سخنان صفایی، دستگیری فردی با عنوان مامور کمیته امداد با پراید نوک مدادی بود که در این رابطه با هشدار به زنان مسن تاکید کرد: بانوان مسن با فریب این مامور قلابی برای کمک به نیازمندان اموال و طلاهای خود را از دست می دادند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت مجلس برجام خبرگزاری شبستان قوه قضائیه فلسطین نمایشگاه قرآن جزء خوانی قرآن کریم دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد پلیس آگاهی استان البرز شب های قدر ماه رمضان شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد