Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

غلام‌حسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران، اظهار داشت: تعداد جمع آوری معتادان متجاهر در تهران بسیار بالا است و این درحالی است که برای نگهداری به فضای بیشتری نیاز است از این رو برای  رفع این آسیب اجتماعی باید بصورت جدی تری وارد عمل شویم و با استفاده از تمام امکانات برای پذیرش این افراد در خانواده و توانمند سازی آنها تلاش کنیم تا بتوانیم اثرات این آسیب را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار تهران بحث پیشگیری، آگاه سازی و آموزش از طریق رسانه ها، صدا سیما،آموزش و پرورش و تبلیغات محیطی را مهم قلمداد کرد و گفت:  برای مقابله و کاهش این آسیب بایدسطح فرهنگ و آگاهی مردم جامعه بویژه جوانان را ارتقاء دهیم تا با کاهش تقاضا برای مصرف مواد مخدر بتوانیم عرضه آنرا نیز پایین بیاوریم.

وی همچنین به نقش سازنده آموزش و پرورش  و خانواده در برخورد با این معضل اجتماعی تاکید کرد و گفت: آموزش مهارت های زندگی و فردی برای اعضای خانواده نقشی بنیادین در کاهش آسیب های اجتماعی  و به تبع سوء مصرف مواد مخدر دارد.

در این جلسه پلیس مواد مخدر و بهزیستی تهران در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر میدان شوش، هرندی و مولوی برنامه‌ها، پیشنهادات و راهکارهایی را عنوان کردند.

همچنین تمام دستگاه های حاضر در جلسه در خصوص موضوعات مرتبط با مواد مخدر و  طرح های انجام شده درسال گذشته گزارشاتی را ارائه کردند.

آرام نیز در این جلسه عملکرد دستگاه های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر را مثبت ارزیابی کرد و گفت:  اقدامات زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدار انجام شده ولی تا رسیدن به اهداف  و نتیجه مطلوب  هنوز فاصله زیادی است و خواستار تلاش جدی و مضاعف  مسئولان و مردم شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد خانواده رسانه تبلیغات جامعه مواد مخدر مهارت های زندگی مبارزه با مواد مخدر تهران پارس پارس نیوز معتادین متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال جلسه‌ای با بازیکنان این تیم برای امضای مربوط به مسایل مجوز حرفه‌ای داشته اما حالا خبرهای تکمیلی حکایت از آن دارد که این جلسه مربوط به آپشن قراردادها بوده و ربطی به مجوز نداشته است.

پیش از این علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال و همکارانش به گفته خودشان، تمام مدارک و اسناد مربوط به مجوز حرفه‌ای را روی سیستم بارگزاری کرده‌اند و قرار است به زودی بررسی نهایی توسط کمیته حرفه‌ای سازی روی آنها صورت بگیرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903154

دیگر خبرها

  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!