Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما با قدرت می‌رویم تا سه بازی قدرتمندانه و آبرومندانه در جام جهانی انجام دهیم و نتیجه هم هر چه شد مردم از ما می‌پذیرند،

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸، اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان ما بهترین نمایش را داشت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو بار پیاپی به جام جهانی صعود کردیم، در حالی که قبلاً یکی در میان صعود می‌کردیم و صعودمان با دلواپسی و نگرانی همراه بود. این بار، اما قدرتمندانه و قوی و دو بازی پیش از پایان مرحله مقدماتی صعود کردیم.

وی در ادامه افزود: این اتفاق میمون و مبارکی است و فوتبال ما خوب و سلامت است، در قله آسیا هستیم و پنج سال است که صدرنشین هستیم. امیدواریم با همین بضاعت خوب که بضاعت چندانی هم نیست و پولی که در فوتبال خرج می‌کنیم و قابل مقایسه با رقبای ما مانند عربستان، قطر، امارات و کره جنوبی نیست، بتوانیم نتیجه بگیریم. در همین گروه‌مان در جام جهانی تیم اسپانیا ۱۸۶۰، پرتغال ۱۸۷۰ و مراکش ۱۶۰ میلیون دلار هزینه کرده‌اند و ما ۲۵ میلیون دلار هزینه‌ داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: ما با قدرت می‌رویم تا سه بازی قدرتمندانه و آبرومندانه انجام دهیم و نتیجه هم هر چه شد مردم از ما می‌پذیرند، چون در گروهی هستیم که قهرمان جهان اسپانیا در آن حضور دارد، قهرمان اروپا، پرتغال هست و مراکش که قهرمان آفریقاست. البته ما هم قهرمان آسیا هستیم.

وی در پایان یادآور شد: قوی و مقتدرانه خواهیم رفت تا سه بازی خوب انجام دهیم با بازیکنانی که کم توقع هستند، اما مطمئنم بازی‌های بسیار خوبی انجام خواهیم داد و حتماً شما در پایان مسابقات از ما، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی راضی خواهید بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی تاج جام جهانی تیم ملی مراسم بدرقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم