Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:54:52 GMT

گوش تا گوش تالار وحدت پر شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۲۸۰

مراسم بدرقه ملی پوشان با حضور حداکثری هواداران و مسئولان دقایقی پیش در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش “ورزش سه”، مراسم اصلی بدرقه ملی پوشان در تالار وحدت از حدود نیم ساعت قبل آغاز شد. مراسمی که به یاد دوران برگزاری اختتامیه جشنواره فجر در سال های گذشته یک بار دیگر گوش تا گوش سالن قدیمی تهران را لبریز از تماشاگر کرد و بدین ترتیب این بار ورزشی ها دست به کار شدند تا سالن سه طبقه ای که تاکنون در اختیار هنری ها بوده است را فتح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور هواداران تیم ملی، مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، اعضای تیم ملی، مسئولان بنیاد رودکی، هنرمندان، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران باعث شد تا هر سه طبقه تالار وحدت جای سوزن انداختن نباشد.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

تیم ملی ایران جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست