Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@04:08:06 GMT

عدم حضور «محمدبن سلمان» در دانشکده افسری ملک عبدالعزیز

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۲۱

عدم حضور «محمدبن سلمان» در دانشکده افسری ملک عبدالعزیز

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع عربستان در خبری اعلام کرد که «فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» حاکم ریاض، به جای «محمد بن سلمان» ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری حاضر شده است.

 

در خبر منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به چرایی غیبت ولی‌عهد و وزیر دفاع سعودی در این مراسم که طبیعتا باید با حضور وزیر دفاع برگزار شود، نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور ولی عهد عربستان در مراسم دانشکده افسری(سال گذشته)

 

 

حضور ولی عهد عربستان در مراسم دانشکده افسری(دو سال قبل)

 

غیبت غیر معمول وزیر دفاع سعودی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری و حضور حاکم ریاض به جای وی، بیش از پیش شک و شبهات و سؤالات را در خصوص شرایط جسمانی وی بر برانگیخته است.

 

این روزها غیبت طولانی‌مدت محمد بن سلمان موضوع داغ برخی رسانه‌هاست. محمد بن سلمان تقریبا از چند روز بعد از حادثه تیراندازی در محوطه کاخ سلطنتی محله «الخزامی» واقع در ریاض در اول اردیبهشت‌ماه دیگر در انظار عمومی دیده نشده است.

 

اگر چه سؤالات مختلف در خصوص وضعیت بن سلمان و چرایی غیبت او هر روز در حال افزایش است، اما هیچ توضیح یا اقناعی از سوی دستگاه حاکمیتی سعودی دیده نمی‌شود و همین مساله باعث پیچیدگی شرایط شده است.

 

طبق گزارش فارس، خبرگزاری اتیوپی اعلام کرد که «ابی احمد» نخست‌وزیر این کشور در ریاض به دیدار «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان رفته است اما خبرگزاری رسمی عربستان در اخبار مربوط به ولی‌عهد هیچ خبری در این خصوص پوشش نداده و هیچ تصویری نیز از این دیدار ادعایی منتشر نشده است.

 

 

313

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: غیبت مشکوک ولی عهد عربستان محمدبن سلمان محمد بن سلمان جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد لرستان شد

 احمد وحیدی به منظور حضور در مراسم معارفه ی استاندار لرستان وارد این استان شد.

در این راستا وزیر کشور عصر امروز در مراسم معارفه ی استاندار لرستان و تقدیر از خدمات فرهاد زیویار استاندار پیشین استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه با تصویب هیأت دولت ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • وزیر کشور وارد لرستان شد