Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@19:54:47 GMT

مردان چه ‌رنگی‌، چه رنگی بپوشند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۵۴۵

مردان با پوست‌های تیره

مردان تیره پوست معمولا دارای چشمان و مو‌های مشکی یا قهوه‌ای تیره می‌باشند که در این صورت باید لباسی را انتخاب کرد که با رنگ‌های تیره مغایرت داشته بـاشد. این مغایرت چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر می‌گردد. رنگ‌های مناسب برای این گروه صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگر جزو این دسته افراد هستید از پوشیدن لباس با رنگ‌های گرم و تیره خودداری کنید. از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره مـعمولا به عنوان لباس رسمی کار در نظر گرفته شده و نمی‌توان به طور کامل آن را کنار گذاشت، لذا سعی کنید بکارگیرى آن‌ها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آن‌ها استفاده نمایید.

مردان با پوست‌های معمولی (نه تیره نه روشن)

افرادی که دارای چنین رنگ پوستی هستند می‌توانند تقریبا از هر رنگ لباس استفاده کنند. از آنجایی که هر دو رنگ روشن و تیره می‌تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می‌توان استفاده نمود، ولی بهتر است پیراهن را هماهنگ با رنگ چشم انتخاب کرد. رنگ‌های مناسب این گروه بژ، آبی، سرمه ای، گندمی، مشکی و صورتی است.


مردان با پوست‌های روشن

اینگونه افراد معمولا" مو‌هایی بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آن‌ها سبز، آبی، طوسی یا قهوه‌ای روشن است. رنگی مناسب این گروه است که با رنگ پوست تضاد داشته باشد. رنگ‌های مناسب این گروه آبی ملایم، قهوه‌ای، بژ، آبی سیر و رنگی غیر از سفید است. منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مردان شیک پوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هندوانه ۹۲ درصد آب است، بنابراین می تواند به آبرسانی پوست شما از داخل کمک کند. این امر به ویژه برای افرادی که پوست خشک یا پوسته پوسته دارند مفید است.

بیشتر بخوانید: اگر زیاد هندوانه بخوریم چه می‌شود؟

یخ هندوانه می تواند به کاهش پف کردگی و سیاهی دور چشم کمک کند. این امر به دلیل اثر قابض آن است که به سفت شدن پوست و کاهش ظاهر رگ های خونی کمک می کند.

هندوانه سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند. این آسیب ها می تواند منجر به چین و چروک، خطوط ریز و لکه های پیری شود.

برای استفاده از یخ هندوانه برای پوست، به سادگی یک تکه هندوانه را برش داده و آن را در یخچال بگذارید تا سفت شود. سپس، تکه هندوانه را در یک پارچه نازک بپیچید و آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست خود بمالید. همچنین می توانید برای افزایش فواید، آب هندوانه را یخ زده و از آن به عنوان تونر استفاده کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228280 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • اثر هنری با پوست هندوانه! (فیلم)
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K