Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@21:20:33 GMT

محسنی‌اژه‌ای: اگر گره‌گشایی کردیم منتی بر دیگران نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۰۰۵۵

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه اظهار کرد: خداوند در همه  زمان‌ها رحمت خود را سراریز کرده به خصوص در ماه مبارک رمضان که دست همه به ویژه دست نیازمندان را می‌گیرد.

وی افزود: شما جمع شدید که دست نیازمندان را بگیرید  یعنی می‌خواهید هم رنگ خدا شوید و امروز دفاع به اصطلاح از حقوق بشر بلند است اما شما ببینید که در دعایی که در ماه رمضان می خوانید حقوق بشر چگونه معنی شده و حقوق بشر که در دنیا ندای آن بلند است معنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اژه‌ای گفت: در دعای رمضان از خدا می‌خواهید  مشکل دو دسته را حل کنید که بیشتر ذهن ما رفع گرفتار شخصی است که به زندان رفته است و طرف دیگر شاکی است و شما به آن شاکی هم کمک می کنید.

وی ادامه داد: شخصی به زندان رفته و اعضای خانواده او به دست و مهربانی او نیازمند هستند و از طرف دیگر شاکی هم به کمک شما نیازمند است همان شاکی هم گره‌ای در زندگی‌اش افتاده است پس شما به کمک خود دو طیف را کمک می کنید.

محسنی‌اژه‌ای گفت: فکر نکنید که اگر ما امروز از مال دنیا بهره مند هستیم که گره گشایی کردیم منت بر دیگران داریم این ما هستیم که باید منت دیگران را بکشیم که خدا به ما مالی داده که بتوانیم به دیگران کمک کنیم مالی که ضامن باز گردانندن آن خدا است و زمانی به ما باز می گردد که به شدت به آن نیازمند هستیم و آیا معامله‌ای پر سود تر از این وجود دارد؟

به گزارش ایسنا در ادامه سید علاالدین میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره ستاد دیه گفت: 30 سال پیش ستاد دیه با همت شهید لاجوردی بنیان گذاشته شد  و  ثمره این درخت تنومند تاکنون آزادی 113 هزار زندانی جرایم غیرعمد بوده است.

وی افزود: از این تعداد حدود 44 هزار زندانی جرایم غیرعمد در 5 سال گذشته آزاد شدند و در سال گذشته نیز بیش از 10 هزار زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند.

وی تاکید کرد: در این سال‌ها دفتر رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و ستاد دیه کمک‌های بسیاری به ستاد دیه کردند اما تکیه اصلی ما بر روی کمک‌های خیرین بوده است.


انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: جشن گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: صهیونیست‌ها در کمتر از هفت ماه بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه را به خاک و خون کشیدند و بیش از ۷۰ هزار تن را مجروح کردند؛ امروز در سراسر دنیا نفرتی بی‌سابقه از رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد شده است.

وی با گرامیداشت روز معلم گفت: نقش معلم در جامعه نقش پیامبری است و معلمی در سازندگی کشور و نیرو‌های انسانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به روز کارگر بر تلاش همه‌جانبه برای رفع مسائل و مشکلات معیشتی و شغلی کارگران کشور تاکید کرد.

رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور داد تا کارگروه ویژه‌ای را برای رفع مجموعه مسائل و مشکلات کارکنان قضایی و قضات این استان تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم تجلیل از 100 تن از معلمان خانواده های قضایی گفت: مجموعه قضایی استان در ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی و تعامل برای هم‌افزایی دستگاه‌ها، پیشتاز و نمونه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به کارکنان، قضات و مسئولان قضایی هرمزگان افزود: چنانچه شما به صورت شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش می‌کنید و بعضاً با ناملایماتی مواجه می‌شوید، این را بدانید که خانواده شما نیز در اجر و ثواب خدمت جهادی شما شریک هستند.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

رئیس کل دادگستری هرمزگان هم در این مراسم گفت: با ورود بموقع دستگاه قضایی در حل مشکل عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قوانین تنها در دو سال اخیر ۷ هزار و۲۰۰ میلیارد تومان با انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ، به عنوان عوارض و سهم، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

قهرمانی افزود: پس از دستور رئیس قوه قضاییه برای رفع مشکل افراد فاقد شناسنامه، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان هرمزگان، هیچ ایرانی بدون شناسنامه‌ای در این استان وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: از دو سال اخیر تاکنون فروش پنج هزار و۱۰۰ میلیارد تومان کالای متروکه، تعیین تکلیف چهار هزار و۲۰۰ پرونده متروکه شامل۱۰ هزار و۶۰۰ کانتینر در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های قضایی صورت گرفته است.

قهرمانی افزود: در اجرای طرح فروش اموال تملیکی ۲۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه موجود در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد تومان به فروش رسید.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در دو سال اخیر رفع تصرف از زمین‌های دولتی در ۴۷۳ فقره پرونده به میزان هزار و ۶۳۴ هکتار و به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان، حدنگاری صددرصدی اراضی ملی و ۶۷ درصدی اراضی کشاورزی استان و صدور۹۰ تا صددرصد اسناد حریم دریا، شهرک‌های صنعتی و جنگل‌های مانگرو انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است