Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعات کار مترو تهران همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری ‏خطوط یک و سه متروی تهران از روز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه 97 افزایش می‌یابد‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‎نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) در ‏خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا زمان ‏سرویس‌دهی در این دو خط در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت ۲۴ افزایش یابد‎.

‎مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ‏است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی(مترو) ‏در ایام برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ‏ایمن سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند‎.

وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴، افزایش یافته و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند، استفاده کنند.‏

لازم به ذکر است؛بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 30 اردیبهشت مصادف با 4 رمضان تا 14 خردادماه مصادف با 19 ‏رمضان از ساعت 17 تا 23 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: تهران نمایشگاه متروی افزایش برپایی بین المللی همزمان بازدیدکنندگان ایستگاه استفاده امام وسیله مصادف ساعات نوبخت بهره برداری خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور