Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:37:46 GMT

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی در لیگ جهانی قضاوت می کند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۷۰۲

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی در لیگ جهانی قضاوت می کند

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: جواد سلیمی رئیس هیات کاراته استان و کمیته داوران جمهوری اسلامی ایران در رقابت های لیگ جهانی و انتخابی المپیک 2020 در صوفیه بلغارستان قضاوت می کند.

سجاد خوبدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این داور ارومیه ای یکی از داوران جهانی این رشته است که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون کاراته آسیا در 'اوکیناوای ژاپن' نیز با کسب 15 رای به عضویت شورای داوران قاره آسیا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در رقابت های سه روزه لیگ جهانی کاراته امسال که از چهارم خرداد در صوفیه آغاز می شود، 113 داور از 28 کشور کار قضاوت را برعهده دارند که تیم ملی جوانان کاراته ایران نیز در دو بخش دختران و پسران و با ترکیب کامل در این رقابت ها شرکت می کند.
خوبدل افزود: در لیگ‌ جهانی به میزبانی کشور بلغارستان، یکهزار و 816 کاراته کا از 70 کشور شرکت می کنند که از نظر تعداد شرکت کننده یک رکورد محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این، جواد سلیمی داور ارومیه ای توانسته بود برای اولین بار در تاریخ ایران کرسی داوری جهانی کاراته را کسب کند.
همچنین المیرا گوزل زاده از ارومیه نخستین بانو از کشورمان بوده که درجه A داوری جهانی کاراته را کسب کرده است.
برگزاری رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن شش هزار نفری ارومیه از مهمترین رویدادهای ورزشی است که مرداد ماه امسال شاهد میزبانی پنجمین دوره آن خواهیم بود.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته جواد سليمي قضاوت بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه