Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل زندانهای کردستان مسئولین را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگذاران مردم دانست و گفت: رسالت مدیران، برنامه ریزی برای بهره وری منابع مالی و انسانی موجود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های کردستان، اسحاق ابراهیمی، در اولین جلسه شورای اداری و همچنین کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آروزی قبولی طاعات در این ماه پرخیر و برکت گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه هرچه بیشتر فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندانها می باشد و بایستی شرایطی فراهم گردد تا شاهد بهره مندی حداکثری مددجویان از برکات و فیوضات این ایام مبارک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل زندانهای کردستان با تاکید بر توجه روسای زندانها به برنامه های ابلاغی ماه مبارک رمضان بیان داشت:  همانطور که برنامه غذایی مناسب جهت مددجویان در وعده های غذایی سحر و افطارِ ماه رمضان پیش بینی شده است، لذا بایستی به غذای روح آنان که همان حضور موثر در فعالیت های مختلف دینی و مذهبی از جمله نمازجماعت، تلاوت قرآن، شرکت در کلاس های احکام و اخلاق با حضور روحانیون و سخنرانان توانمند و ... نیز توجه شود. 

 

ابراهیمی، مسئولین را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگذاران مردم دانست و در این خصوص گفت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نصیبمان کرده و همگی شرعا و قانونا مکلف هستیم در قبال جایگاه و مسئولیتی که داریم خدمات شایسته و قابل قبولی را ارائه دهیم. 

 

وی خدمت در استان کردستان را دارای اجر و پاداشی مضاعف دانست و اظهار نمود: معاندان نظام در کردستان همواره به دنبال آن هستند تا با استفاده از حربه های گوناگون مردم را نسبت به حاکمیت بدبین کنند و وظیفه ما در چنین شرایطی با توجه به اینکه مردم نیز ما را نمایندگان نظام می دانند بایستی با سعه صدر، رفتار مناسب و ایجاد رضایت در مراجعات ارباب رجوع، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم. 

 

مدیرکل زندانهای کردستان، جامعه هدف مسئولین زندانها را زندانیان و خانواده های آسیب پذیر آنان دانست گفت: خانواده های زندانیان با مشکلات بسیاری مواجه هستند و در این راستا مسئولین و پرسنل زندانها می باید همواره دغدغه خدمت به آنان را در ذهن داشته باشند تا به این ترتیب رضای خداوند متعال و همچنین خشنودی مردم را سبب شوند. 

 

وی مدیریت امکانات و منابع انسانی را از خصوصیات و وظایف مهم روسای زندانها دانست بیان نمود: متاسفانه کمبود نیروی انسانی یکی از مهم ترین مشکلات زندانهای استان می باشد که در چنین وضعیتی، روسای زندانها باید هنرمندانه از منابع موجود استفاده نموده و شرایط مساعد جهت پیشرفت مجموعه را فراهم نمایند. 

 

ابراهیمی این عضو شورای قضائی استان در ادامه، سربازان را امانت های خانواده هایشان نزد سازمان دانست و گفت: زندانها دارای محیطی آسیب زا می باشند و با توجه اینکه سربازان نیز همگی در سنینی به سر می برند که تجربه کافی جهت مواجه با بسیاری از شرایط خاص را ندارند، لذا می بایست مواظب آنها بود تا خدایی ناکرده طی مدتی که به عنوان همکار در مجموعه های ما مشغول به خدمت می باشند ضمن کسب تجربه های کافی، هیچگونه آسیبی نیز متوجه آنان نشود. 

 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم «جشن گلریزان» و «جشن  نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان» اظهار داشت: روسای زندانها بایستی با بسیج تمامی نیروها و امکانات و همچنین با رایزنی موثر با مسئولین و دست اندرکاران، شرایط را جهت حضور پرشور آحاد مردم جامعه بالاخص خیرین در جشن گلریزان (آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد) را فراهم آورند. وی در خصوص «روز نسیم مهر» نیز گفت: هرساله در روز ۵ خرداد مراسمی تحت عنوان «نسیم مهر» توسط انجمن های حمایت زندانیان و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند آنان  برگزار می شود که در این خصوص، روسای زندانها بایستی تدابیر لازم را اتخاذ کنند. 

 

ابراهیمی مدیرکل زندانهای کردستان خطاب به روسای زندانهای حاضر در جلسه، خواستار تعامل بیش از پیش با دستگاه قضا در استان شد و تاکید نمود: تعامل و همکاری هدفمند میان زندانها و دادگستری ها در سطح استان سبب ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زندانیان و خانواده های آنان خواهد شد که در این راستا با توجه اینکه مسئولین دستگاه قضا در استان نیز افرادی دلسوز می باشند، باید از این شرایط بهره کافی را برد. 

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به دشواری ها و مشکلات شغل زندانبانی گفت: همواره در تقابل میان کارهای سخت و انسان های سخت کوش، این انسان های سخت کوش هستند که دشواری را از پیش رو برداشته و به هدف مورد نظر خود دست می یابند که در این خصوص پرسنل زندانها نیز با درک صحیح از این مهم که خدمت به زندانیان و خانواده های آنان دارای اجر و پاداشی مضاعف نزد خداوند متعال می باشد، قطعا بر دشواری های شغل خود فائق خواهند آمد و به رسالت مهمشان که همان اصلاح و تربیت و کمک به بازگشت سعادتمندانه مددجویان به آغوش جامعه می باشد، دست خواهند یافت.

 

در این جلسه ضمن بررسی عملکرد مراکز اصلاحی و تربیتی استان طی سال گذشته و در حوزه های مختلف، برنامه ریزی های لازم جهت دست یابی به اهداف و رسالات سازمانی در سال ۹۷ نیز صورت گرفت.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس انتقال سفارت آمریکا به قدس خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن فلسطین قرآن کریم حسن روحانی زندان ها شورای اداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند