Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیباکلام: برخلاف همه در جمهوری اسلامی که دوست دارند بگویند مستضعف هستیم، من آنقدر ثروت دارم که به حقوق دانشگاه نیاز نداشته باشم/ معتقدم اصلح‌ترین مرجع برای تشخیص بازنشستگی گروه‌های آموزشی هستند

ایران آنلاین / زیباکلام می گوید: برخلاف همه در جمهوری اسلامی که دوست دارند بگویند مستضعف هستیم، از طرف خانواده پدری و مادری بسیار ثروتمندم و اگر حقوق دانشگاه را هم نگیرم، با فرزندانم تا آخر عمر می‌توانیم خیلی راحت زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زیباکلام در باره بازنشستگی اش گفت و گویی با روزنامه اعتماد داشته است.

بخشی از این مصاحبه را می خوانید:

شغل دیگری به جز تدریس در دانشگاه دارید؟

خیر؛ برخلاف همه در جمهوری اسلامی که دوست دارند بگویند مستضعف هستیم، از طرف خانواده پدری و مادری بسیار ثروتمندم و اگر حقوق دانشگاه را هم نگیرم، با فرزندانم تا آخر عمر می‌توانیم خیلی راحت زندگی کنیم.

چند سال تدریس کردید؟

٢٥ سال دانشکده حقوق، چند سال دانشکده فنی و ٧ سالی هم مرخصی بدون حقوق برای دکترا گرفته بودم. من استاد تمام هستم و قرار بود که با استاد تمام منعطف‌تر برخورد شود. در دوران آقای احمدی‌نژاد که خیلی از اساتید را به دلایل سیاسی بازنشسته کردند، چنین بحثی مطرح بود.

بعد از بازنشستگی می‌توانید از اتاق‌تان در دانشگاه استفاده کنید؟

بله؛ اتاقم را می‌گیرند و از همین الان غصه قاب‌هایم را گرفته‌ام. چون قاب‌هایی که در اتاق من است، بخشی از تاریخ ایران است. من معتقدم اصلح‌ترین مرجع برای تشخیص بازنشستگی گروه‌های آموزشی هستند.

شکایت می‌کنید؟

اگر گروه علوم سیاسی بگوید من توانمندی ندارم، من می‌روم و پشت سرم را نگاه نمی‌کنم. اما در صورتی که گروه علوم سیاسی بر توانایی تدریس من اذعان کند، اعتراض قانونی به تصمیم رییس دانشگاه خواهم کرد./ 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این تجمع به همت بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در جلوی نمازخانه این پردیس برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه برخورد خشن نیروهای نظامی به دستور سران این کشورها در سرکوب دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا را شدیداً محکوم کردند.

آنها این رفتار متناقض جهان سلطه و استکبار جهانی را خلاف ادعاهای همیشگی آنها در زمینه حقوق بشر دانسته و این رفتارها را نشان ادعای دروغین آنها در عرصه حقوق بشر دانستند.

در پایان نیز بیانیه دانشجویان در این زمینه قرائت شد و دانشجویان با حضور در نمازخانه پردیس نماز خود را به نیت آزادی قدس شریف اقامه کردند.

کد خبر 6093571

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته