Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:21:36 GMT

دانشجویان آفریقایی بهکاپ را در همدان فرا گرفتند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۶۵۱۴

دانشجویان آفریقایی بهکاپ را در همدان فرا گرفتند

همدان- ایرنا- دبیر هیات گلف همدان با بیان اینکه دانشجویان اهل کشور بروندی در قاره آفریقا در همدان آموزش بهکاپ را فرا گرفتند گفت: این برنامه در راستای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه بوعلی سینا همدان انجام شده است.

محمدعلی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور مربیان مجرب در چمن مصنوعی این دانشگاه در حال اجرا است و'رودریگ او'، 'فیانی' و 'انوک' سه دانشجوی اهل کشور بروندی در این دوره آموزشی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این آموزش ها در چارچوب تفاهم نامه بین هیات گلف و دانشگاه بوعلی سینا همدان اجرا شد افزود: بر اساس این تفاهم نامه تمامی دانشجویان علاقه مند دانشگاه بوعلی سینا همدان تحت آموزش مداوم قرار می گیرند تا ضمن تمرین و برنامه ریزی لازم برای حضور در مسابقات آماده شوند.
قاسمی با بیان اینکه هدف اصلی هیات گلف استان همدان نیز توسعه ورزش بهکاپ است خاطرنشان کرد: طرح آموزش بهکاپ به دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا زیر نظر هیات گلف و توسط هشت مربی مرد و زن در 2 بخش آقایان و بانوان انجام می شود.
وی افزود: این روزها با توجه به فصل امتحانات ، هفته ای یک روز نسبت به آموزش در دانشگاه بوعلی سینا اقدام می کنیم.
بهکاپ یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون گلف کشور است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گلف بهكاپ همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان