Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یک‎شنبه، 30 اردیبهشت در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان نیز حضور داشتند، گفت: مسئولیت در آموزش و پرورش وظیفه‌ای سنگین و حساس است چراکه رسالت این دستگاه انسان‌سازی است و معلمان نیز قدم بر جای پای انبیا گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موفقیت دولت در عرصه‌های مختلف در واقع موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که منجر به اعتماد مردم و امیدبخشی در جامعه می‌شود.
زینی‎وند مقدم با بیان این‌که افتخارش این است که روزی در کسوت یک دانش‌آموزبسیجی در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل تحت فرماندهی فرماندهان شهیدش به این نظام و میهن اسلامی خدمت کرده است، به ظرفیت سپاه و آموزش و پرورش به‌عنوان دو نهاد بسیار مهم و اثرگذار کشور اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش با تربیت آینده‌سازان این جامعه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کند و در این رابطه هدف مشترکی با نهاد انقلابی و مقتدر سپاه پاسداران دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در ادامه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک امانت الهی و فرصتی برای خدمت به مردم خواند و افزود: تمام تلاش بنده و فرهنگیان عزیز لرستان عمل به سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری وعنایت دولت وسایرارکان نظام است، خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد آموزش و پرورش لرستان با تعامل و همکاری سازنده با همه مسئولان و دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی ازجمله سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بتواند مسیر درستی را در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریل‌گذاری کرده و به‌دور از هرگونه حواشی به منویات مقام معظم رهبری واجرای سیاست‌های نظام و دولت در این زمینه عمل نماید.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین در دیدار با رئیس دانشگاه لرستان یکی‌از مؤلفه‌های روشن در حوزه کاری خود را همکاری خوب نهادهای مختلف در سطح استان عنوان کرد .
وی ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش را در جهت معرفی مطلوب وجهه عمومی استان لرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر سعی می‌کنیم تا آموزش و پرورش را در مسیر اصلی و تخصصی خود و به‌دور از سیاست‌زدگی پیش ببریم .
زینی‌وند آموزش و پرورش را پایه و اساس نهادهای اجتماعی نامید و اظهاکرد: در صورت موفقیت این نهاد توسعه استان به‌خوبی شکل خواهد گرفت.
خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان نیز در این دیدار، گفت: دانشگاه لرستان در زمینه علمی، پژوهشی و فرهنگی آماده همکاری با آموزش و پرورش است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد .

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی آموزش پرورش سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است

شهردار اصفهان گفت: کلید حل تمام مسائل کشور در تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه تقدیر از معلمان پیشکسوت شهر اصفهان اظهار کرد: در چند سال اخیر به دلیل مسائل اقتصادی و تحریم آن طور که باید به آموزش و پرورش توجه نشده است و کماکان آموزش و پرورش در شرایط سختی به سر می‌برد.

وی افزود: کلید حل مسائل کشور در تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

شهردار اصفهان ادامه داد: آموزش و پرورش با این شرایط سخت و حداقلی بیشترین سطح خدمت را به جامعه ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر در کلان کشور بر دوره کوتاه مدت پنج ساله یا بلند مدت ۱۰ ساله متمرکز شویم و نسلی را برای حوزه‌های مختلف تربیت کنیم، بسیاری از مشکلات از این مسیر رفع می‌شود، گفت: این موضوع مهم مبتنی بر مطالعات و تحقیقات است و هم در عمل جواب داده است.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت و طی کردن مسیر رشد و پیشرفت در هر کشوری تمرکز بر حوزه تعلیم و تربیت است، گفت: امیدوارم در کلان نظام با رفع مشکلات اقتصادی، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم، زیرا رفع مشکلات به جز از مسیر آموزش و پرورش ممکن نیست.

وی ادامه داد: حل مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، شکل‌دهی شخصیت دانش آموزان در مدرسه انجام شود.

قاسم زاده با بیان اینکه مسیر شغلی فرزندان ما در مدرسه مشخص می‌شود، افزود: اگر مبتنی بر آینده کشور و دورنمایی از آن نظام تعلیم و تربیت را طراحی کنیم، ۱۰ سال آینده کشور بیمه می‌شود.

وی ادامه داد: حرکت نمادین شورای اسلامی شهر اصفهان در تقدیر از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، بیانگر گوشه‌ای از عرض ارادت و محبت جامعه به حوزه تعلیم و تربیت است و به‌طور قطع در افکار عمومی نیز انعکاس پیدا می‌کند که امیدوارم شرایط کشور را روز به روز در کنار این عزیزان بهتر کنیم.

کد خبر 750674

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است