Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی والیبال ایران گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم و مطمئنا انتخاب من تیمی است که منسجم‌تر و منضبط‌تر باشد.

مصطفی کارخانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی والیبال اظهار داشت: جوانگرایی کار بسیار خوبی است که همیشه باید در سیاست‌های فدراسیون قرار بگیرد، اما باید شرایطش مهیا باشد که ما در پست‌های مدنظرمان بازیکن جوان داشته باشیم یا اینکه تورنمنتی که قرار است در آن حضور پیدا کنیم شرایط استفاده از جوان‌تر‌ها را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به نظر من لیگ ملت‌ها بر خلاف مسابقات جام جهانی فرصت خوبی برای استفاده از جوان‌تر هاست.   وی ادامه داد: شرایط حال حاظر تیم ملی خوب است و کولاکوویچ هم از روزی که به ایران آمده، هر چه شناختش از تیم ملی بیشتر شده عملکرد بهتری داشته و وقتی همه از او راضی هستند یعنی عملکرد قابل قبولی داشته است.   مربی والیبال ایران درمورد اینکه برای فصل آینده از تیم شهرداری ارومیه پیشنهادی دارد گفت: از طرف این تیم هیچ مذاکره‌ای با من نشده، اما من یک مربی حرفه‌ای هستم و قبول هر پیشنهادی از سوی من چیز دور از انتظاری نیست، چند پیشنهاد دارم و مطمئنا انتخاب من تیمی است که منسجم‌تر و منضبط‌تر باشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصطفی کارخانه والیبال لیگ جهانی کولاکویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟