Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@15:28:15 GMT

توانمندی دانشگاه آزاد واحد رودهن در توسعه مراکز صنعتی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۷۰۲

توانمندی دانشگاه آزاد واحد رودهن در توسعه مراکز صنعتی

به گزارش ایسکانیوز، از واحد رودهن نشست توسعه همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مراکز صنعتی با حضور مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی و اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان پردیس به منظور بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه همکاری دانشگاه و صنعت و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی در حل مشکلات مراکز تولیدی و اجرایی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه بر لزوم استفاده از توانمندی های واحد رودهن در زمینه های مختلف صنعتی، فنی، مشاوره و آزمایشگاهی تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می تواند در کارگروههای تخصصی بازوی عملیاتی شهرک های صنعتی شهرستان پردیس در برون رفت از مشکلات فنی وصنعتی باشد .

وی افزود: در حوزه های مختلف از جمله صنایع غذایی آزمایشگاههایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن داریم که می توانیم نیازهای مختلف شهرستان را برطرف کنیم .

دکتر شهرکی پور همچنین از تشکیل کارگروهی متشکل از روسای دانشکده و مرکز رشد واحد دانشگاهی رودهن جهت معرفی توانمندی های واحد و ارتباط کاربردی و عملیاتی با صنعت خبر داد.

دکتر حامد افشاری مدیر کل تجاری سازی وکار آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در واحد رودهن و اداره صنعت و تجارت شهرستان پردیس گفت: واحد رودهن می تواند به عنوان یک نمونه جهت تأسیس کلینیک صنعتی در سطح شهرستان و دانشگاه عمل کند و به عنوان یک حلقه میان توانمندی اعضای هیات علمی و صنعت، مشکلات موجود را شناسایی و راه حل علمی ارائه کند.

مهندس حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت وتجارت شهرستان پردیس نیز در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن توانایی و توانمندی ارائه راه حل های کاربردی برای حل مشکلات صنعت را داراست.

202

واحد رودهن صنعت حلقه اتصال توانمندی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد رودهن صنعت حلقه اتصال توانمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده