Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نیر سیدنظری دانشجوی دکتری علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از رساله خود دفاع کرد.

نیر سید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا به اهداف رساله خود اشاره کرد و گفت: پژوهش حاضر با هدف تدوین الگوی اجتماعات کاری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام گرفت. در این پژوهش که از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها،توصیفی- پیمایشی بود، جامعه آماری مشتمل بر کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به تعداد 802 نفر بود و حجم نمونه با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند، 210 نفر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نتیجه این تحقیق نشان می دهد مولفه های اجتماعات کاری به ترتیب اولویت شامل رهبری مشارکتی، اهداف، ساختار غیر رسمی، مرز و اندازه، تعاملات جمعی و ساختار اجتماعی است.

در انجام این رساله دکتر صادق ملکی آوراسین به عنوان استاد راهنما و دکتر جهانگیر یاری حاج عطالو به عنوان استاد مشاور از اعضای هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، سیدنظری را همراهی کردند.

داوری این رساله را دکتر بهنام طالبی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دکتر اسدالله خدیوی عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان تبریز و دکتر صدرالدین ستاری از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را بر عهده داشتند.

سید نظری با کسب درجه عالی موفق به پایان تحصیلات خود در علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی مقطع دکتری شد.

از رساله دکتری وی یک مقاله علمی پژوهشی استخراج و در مجلهResearch and Development in Medical Education با درجه ISC چاپ شده است.

وی توانست با دفاع از رساله خود در مقطع دکتری، نام خود را به عنوان اولین دانش آموخته دکتری تخصصی رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال غرب کشور ثبت کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-‌‏۱۴۰۳ دانشجوی دکتری (‏phD‏) به شیوه پژوهش محوری دانشجو می‌پذیرد. ‏ 

رشته های مورد نظر جذب دانشجو در پژوهشگاه اقیانوس شناسی  «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی‏»،‌ «علوم زمین گرایش رسوب شناسی‏»، «هواشناسی‏»، «زیست شناسی دریا گرایش بوم شناسی دریا‏»، «مهندسی عمران گرایش مهندسـی سـواحل، بنـادر و سازه‌های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط زیست‏» هستند.
 
مهلت انتخاب رشته تا ۱۲ اردیبهشت 1403 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تحول بی‌واسطه با مردم