Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@23:05:04 GMT

همکاری بانک شهر با 60 بانک کارگزار خارجی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۹۵۴۹

همکاری بانک شهر با 60 بانک کارگزار خارجی

پول‌نیوز - معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از همکاری بیش از 60 بانک کارگزار خارجی در 30 کشور دنیا با بانک شهر خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عیسی قهرمانی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های ایجاد شده جهت تعامل و توسعه شبکه کارگزاری با بانک های خارجی استفاده شده است، گفت: هم اکنون این بانک رتبه قابل قبولی دارد و اهتمام در پیشرو بودن ، از اهداف مهم بخش بین الملل بانک شهر در سالجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به جایگاه بانک شهر در مقایسه با سایر بانک‌ها در حوزه ارزی ،گفت: امروز با گذشت هشتمین سال از آغاز به کار بانک شهر در صنعت بانکداری کشور و اخذ اولین مجوز فعالیت ارزی در تیرماه سال 91، این بانک با میلیون‌ها مشتری کوشیده است تا آحاد شهروندان از خدمات ارایه شده منتفع شوند.

قهرمانی تصریح کرد:بخش ارزی بانک شهر تحت عوامل احصایی مشروحه با عزم جدی و بکار گیری نیروهای باتجربه سیستم نظام بانکی کشور و اعتماد و اطمینان به نیروهای جوان کارآزموده در بخش ارزی اقدام به ارایه خدمات بانکداری بین الملل به مشتریان کرده است.

وی با اشاره به اتصال بانک شهر به شبکه سوئیفت در سال 1392 ،ادامه داد:با توجه به اینکه بسیاری از بانک های ایرانی در آن زمان از سوی مقامات ناظر خارجی تحریم بودند، این بانک توانست از فرصت موجود استفاده کرده و با توسعه سریع شبکه روابط کارگزاری خارجی خود به بخش قابل ملاحظه ای از نیازهای ارزی کشور پاسخ دهد.

معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر تصریح کرد: این اقدام سبب شد تا با گسترش تعاملات با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، مجوز های ارزی مرحله 2و3 نیز اخذ شود تا بانک شهر بتواند سبد خدمات ارزی خود را به فعالان حوزه بازرگانی کامل کند و در این زمینه خدمت رسانی مثمرثمری داشته باشد.

قهرمانی با اشاره به فعالیت صراف الکترونیک در پیشخوان های شهرنت بانک شهر،گفت:از زمان ابلاغ سیاست جدید ارزی بانک مرکزی، شعب ارزی بانک شهر آمادگی دارند تا ارز گردشگرانی که وارد ایران می شوند را خریداری و معادل ریالی آن را به نرخ بانک مرکزی بپردازد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر کارگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: باید برای تداوم همکاری ایران و آژانس گام‌های عملیاتی را برداریم و من پیشنهادی را به ایران در این زمینه ارائه دادم.

 

به گزارش تسنیم، امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران در شهر اصفهان با یکدیگر رایزنی کردند.

پس از این دیدار اسلامی و گروسی جهت پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه در نشست خبری مشترک حاضر شدند.

گروسی در نشست مشترک با محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص رایزنی‌ها گفت: امروز افتخار بزرگی است در شهر اصفهان حضور دارم. من طی دوره حضورم، روز گذشته در تهران نشست‌های مهمی را با وزیر و معاونش داشتم و اکنون در فرآیند حساسی قرار داریم. دیشب و امروز هم رایزنی‌های فشرده‌ای را جهت اتخاذ گام‌های متقابل داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از یک سال قبل ما برای صدور بیانیه توافق کردیم تا مسیر آینده را مشخص کنیم، آن سند مهم بود. این سند همچنین اشاره دارد به آنچه که نیاز است برای حل و فصل مسائل باقی مانده و مشخص می‌کند گام‌های اضافی که طرفین باید بردارند. علی رغم کاستی‌ها گام‌ها پیشتر برداشته شده و مفاد سند معتبر است. ما نیاز است که گام‌های عملیاتی را برداریم و من پیشنهادی را به ایران ارائه دادم. تیم‌های طرفین در نشست جداگانه‌ای در حال تعریف گام‌های تکمیلی هستند.

گروسی در پاسخ به سوالی در خصوص بیانیه مارس بین ایران و آژانس و تاثیر آن در برطرف کردن مسائل گفت: قصد ما تولید سند جدید نیست و مبنای ما همان بیانیه مارس است. اینها گام‌های عملیاتی هستند که در جهت برداشتن اتخاذ کردیم. بیانیه مشترک ظرفیت دارد که مسائل باقی مانده را حل و فصل کند. ما برای اجرایی کردن بیانیه مشترک روی گام‌های ملموس و عملیاتی توافق کردیم.

مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی در خصوص نقش رژیم صهیونیستی در تخریب روابط ایران و آژانس گفت: نگرانی‌های ایران در خصوص نفش اسرائیل وجود دارد. ما به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم و نقش ایران را در نظر می‌گیریم. ما اقداماتی را با ایران طراحی می‌کنیم تا هرگونه شکی برطرف شود، ما همکاری‌ها را در مسیر صحیحی پیش می‌بریم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوالی در خصوص رفتار آمریکا در خروج از برجام و شرایط به وجود آمده گفت: این چیزی است که داریم روی آن کار می‌کنیم. ما باید همکاری کنیم تا به مسیر قبلی برگردیم و احیای برجام و یا هر سند دیگری را که ایران تمایل داشته باشد به آن وارد شود، تسهیل کنیم. ما اکنون می‌دانیم چه اقداماتی باید انجام شود و در حال هماهنگی هستیم.

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو