Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@02:21:03 GMT

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۹۹۲۱

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ساعت24-دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به خرید ادن هازارد توسط سرمربی تیم منچسترسیتی ،پپ گواردیولا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی تلاش می کند تا در نقل و انتقالات داغ تابستان برای تقویت خط حمله خود این بازیکن بلژیکی را جذب کند و در کنار دیگر بازیکنان تیمش برای آن که بتواند بار دیگر در لیگ برتر جزیره قهرمان شود، قرار دهد.مسئولان تیم منچسترسیتی نیز برای خرید این بازیکن 100 میلیون پوند  و 300 هزار پوند به عنوان دستمزد نیز به هازارد پیشنهاد داده اند که بعید است تیم چلسی این موضوع را قبول کرده و بگذارد تکنیکی ترین بازیکنش از این تیم خارج شود.

بیل و کروس  به جای نیمار

فلورینتوپرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد تا در زمان نقل و انتقالات فصل تابستان نیمار جونیور بازیکن جوان خط حمله پاریس سن ژرمنرا به تیم خود بیاورد .از سویی دیگر اما مسئولان تیم پاریس سن ژرمن به این نتیجه رسیده اند که نیمار در این تیم نخواهد ماند و رقم فروش این بازیکن را 400 میلیون یورو اعلام کرده اند.پرز هم به دنبال این قیمت گذاری پاریسی ها در تلاش است تا تا این مبلغ را با واگذاری دو بازیکنش یعنی تونی کروس و گرت بیل به 200 میلیون یورو کاهش دهد تا جذب این بازیکن به راحتی انجام شود.

پاری سن ژرمن مقصد بعدی پل پوگبا

پل پوگبا بازیکن تیم منچستریونایتد به دنبال آن است تا پس از یک فصل جنجال با خوزه مورینیو که سرمربی تیم شیاطین سرخ است از این تیم جدا شده و به تیم دیگری بپیوندد.به دنبال جنجال این بازیکن و سرمربی برخی از رسانه ها عنوان کرده اند که این بازیکن در حال حاضر در پاریس مشغول عکاسی بوده و گمانه زنی هایی نیز در رابطه به انتقال این بازیکن به پاریس سن ژرمن نیز به وجود امده است.پل پوگبا دو فصل پیش در بزرگترین نقل و انتقال انجام شده از تیم یوونتوس به تیم منچستر یونایتد پیوست و احتمال این موضوع وجود دارد تا رقم  انتقال این بازیکن سرسام آور باشد.

رودریگو به بایرن مونیخ می پیوندد

مسئولان تیم بایرن مونیخ در تلاش اند تا مهاجم تیم والنسیا، رودریگو ماچادو را جذب کرده و به تیم خود بیاورد.این مهاجم 27 ساله توانسته در این فصل از فوتبال اروپا همراه با تیم اسپانیایی والنسیا 19 گل را به ثمر برساند و یکی از بهترین بازیکنان این تیم باشد.بایرن مونیخ نیز طی رایزنی هایی که با مسئولان این تیم انجام داده اند بر سر مبلغی نزدیک به 60 میلیون یورو به توافق رسیده اند.

رم هم خواستار جذب کلایورت شد

تیم ایتالیایی رم قصد دارد تا در بهترین نقل و انتقال این فصل اروپا یعنی انتقال جاستین کلایورت از تیم آژاکس شرکت کند و یکی از مشتریان این خرید این بازیکت 19 ساله شود.گفته میشود برخی از بزرگترین تیم های فوتبال اروپا همانند بایرن مونیخ ،بارسلونا ،رئال مادرید و اتلتیکو مادرید می خواهند تا این بازیکن را جذب کرده و در خط حمله تیم خود قرار دهند.

اخبارورزشی

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی