Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد خسروی، مسئول مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در قائمیه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان این مؤسسه اظهار کرد: ختم روزانه یک جزء از قرآن به صورت غیرمتمرکز در منزل علاقه‌مندان به برپایی جلسات قرآن روزانه و بهره‌مندی از ثواب آن، در نوبت بعدازظهر در روستاهای انارستان، ملای انبار، جهادآباد، شهرنودان و الیاس‌آباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین محفل انس با قرآن و عترت دوم خردادماه مصادف با هفتم ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشا همراه با ضیافت افطاری به همت مؤسسه در روستای جهادآباد برپا خواهد شد.
خسروی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه شعبه الیاس‌آباد همراه با محفل قرآنی، چهارم خردادماه همراه با 9 ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای الیاس‌آباد ساعتی پیش از اذان مغرب و عشا با همکاری حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س)، پایگاه مقاومت ثارالله و شعبه‌ای از مؤسسه برگزار می‌شود.
مسئول مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در قائمیه اظهار کرد: محفل انس با قرآن سوم خردادماه مصادف با 11 رمضان در روستای ملای انبار، 10 خرداد همزمان با 15 رمضان المبارک در حوزه مقاومت امام سجاد(ع)، محفل قرآنی در مسجد حضرت مسلم شهر نودان در 11 خردادماه و مراسم احیای شب‌های قدر در مؤسسه بیت‌الاحزان قائمیه برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: محفل قرآنی نیز 19 خردادماه مصادف با 24 رمضان در مسجد امام حسین(ع)، جلسه هیئت مدیره مؤسسه نیز مصادف با 25 رمضان‌المبارک، محفل قرآنی، 21 خردادماه در روستای انارستان و محفل قرآنی نیز 23 خردادماه مصادف با 28 رمضان‌المبارک در روستای دیکانک به همت مؤسسه بیت‌الاحزان و هیئت امنای حسینیه شهید ناصری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرانی قرآن بیت الاحزان قائمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرآن همه چیز ماست