Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-28@16:29:26 GMT

نگاهی به خط خورده های معروف تاریخ

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۱۱۰

نگاهی به خط خورده های معروف تاریخ

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - قرار گرفتن جلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و حسین حسینی در فهرست مسافران روسیه بازتاب زیادی در رسانه ها و حتی سطح جامعه داشته است. این بازیکنان در دقیقه ناباورانه جام جهانی را از دست دادند.

این برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی برای برخی بازیکنان بزرگ فوتبال ایران رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1978

غلامحسین مظلومی، رضا عادلخانی، منصور رشیدی، پرویز قلیچ خانی و محمد پنجعلی مهم ترین خط خورده ها بودند.  عادلخانی به دلیل آسیب دیدگی جام را از دست داد. پنجعلی به همراه تیم به آرژانتین رفت اما آخرین خط خورده تیم بود. غایب بزرگ اما پرویز قلیچ خانی بود، بازیکنی که به دلایل غیر ورزشی از تیم کنار رفته بود و آخرین رایزنی ها برای بازگشت او نتیجه نداد.

1998

تحولاتی که در فاصله صعود و حضور ایران به وجود آمد باعث شد در ترکیب ایران تغییرات زیادی به وجود بیاید. یحیی گل محمدی، فرشاد فلاحت زاده، ادموند بزیک، سهراب بختیاری زاده، ابراهیم تهامی، رضا ترابیان، مجید نامجو مطلق، ابراهیم تهامی، داریوش یزدانی، علی اصغر مدیرروستا، هاشم حیدری و فرهاد مجیدی  به جام جهانی نرسیدند.

2006

مجتبی جباری و علیرضا نیکبخت به دلیل مصدومیت جام را از دست دادند. ایمان مبعلی و مهدی رحمتی بد موقع از تیم دور شدند. آخرین خط خورده مطرح هم مهدی رجب زاده بود.

2014

پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری خط خورده های بزرگ دقیقه 90 بودند. علی کریمی هم برای اردوی نهایی دعوت نشد. هادی عقیلی و مهدی رحمتی را هم نباید فراموش کرد بازیکنانی که یک سال قبل خط خوردند. پادرمیانی‌ها نتیجه نداد و رحمتی در حسرت جام جهانی ماند.

57189

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: جام جهانی داخلی اختصاصی تیم ملی ویژه علی کریمی سید مهدی رحمتی محمدرضا خلعتبری ایران در جام جهانی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است