Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: نوکر دست‌نشان هستم اما همه چیز برای ماندن من به تصمیمات مدیریت باشگاه بستگی دارد.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دریافت مطالبات خود و دیگر بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود، اظهار داشت: زمانی را برای تسویه حساب در نظر گرفتند و قرار است هر بازیکنی در زمانی مشخص برای تسویه حساب به باشگاه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما هم منتظریم تا نوبت‌مان شود.   وی در خصوص ادامه همکاری با تیم فوتبال سپیدرود، گفت: همیشه اولویت من سپیدرود است، ولی اگر قرار باشد این باشگاه وضعیت مالی خوبی نداشته باشد قطعا به پیشنهادات دیگر هم فکر می‌کنم. برای من مهم این است که سپیدرود موفق شود و در درجه بعد به خود و خانواده‌ام هم فکر می‌کنم، ولی اگر شرایط مالی خوب نباشد و بازیکنان مدام استرش داشته باشند، قطعا به نفع سپیدرود نیست.   این بازیکن در خصوص ناراحتی تن‌زاده از برخی بازیکنان که علیه او مصاحبه کردند، تصریح کرد: من مشکلی با تن‌زاده ندارم. اصلا وقتی به باشگاه آمد همه ما از حضور وی استقبال کردیم. فکر نمی‌کنم بازیکنی با تن زاده مشکل داشته باشد. قطعا اگر کسی هم حرفی زده، تحت تاثیر فشار روانی بوده است. اوایل همه چیز خوب بود، ولی کم کم شرایط تیم سخت شد و بی‌پولی نیز زندگی بچه‌ها را تحت تاثیر قرار داد. با این حال خدا را شکر که لیگ برتری ماندیم و پول‌ها را هم که قرار شد بدهند.   ابراهیمی در خصوص اظهارات نادر دست‌نشان که گفته برخی بازیکنان سپیدرود را می‌خواهد، خاطرنشان کرد: اگر وضعیت ما را مشخص کنند چه جایی بهتر از تیم خودم. من سپیدرود را دوست دارم و بدم نمی‌آید بمانم. برای من چه کسی بهتر از نادر دست‌نشان که با او به لیگ برتر آمدم و خوب من را می‌شناسد ولی شرایط باید مهیا باشد.   وی در پایان تصریح کرد: من نوکر دست‌نشان هستم اما همه چیز برای ماندن من به تصمیمات مدیریت باشگاه بستگی دارد. از این رو باید احساس امنیت کنیم و به هم اعتماد کنیم تا بتوانیم با آرامش کار کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر حسین ابراهیمی سپیدرود سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه رفیع شغل معلمی گفت: اهمیت کار معلمی به اندازه‌ای است که اگر بخواهیم آینده جامعه بشری را ببینیم، باید به تلاش امروز معلمان و اساتید نگاه کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت _ در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام معلم، اظهار کرد: کار معلمی قابل ارزش‌گذاری نبوده و حق معلم‌ها به هیچ عنوان قابل ادا کردن نیست.

وی افزود: پرداختی به معلم‌ها نه ادای حق معلمی، بلکه تنها جبران بخش کوچکی از زحمات معلم‌ها برای گذران زندگی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه رفیع شغل معلمی، گفت: اهمیت کار معلمی به اندازه‌ای است که اگر بخواهیم آینده جامعه بشری را ببینیم، باید به تلاش امروز معلمان و اساتید نگاه کنیم.

وی گفت: تک تک شاگردان یک معلم یا استاد امانت‌هایی هستند که به او سپرده شده‌اند و هر چه معلم برای شاگردانش بیشتر دل بسوزاند و با آمادگی بیشتری در کلاس‌های درس حاضر شود، تأثیر او در تعلیم و تربیت شاگردانش بیشتر خواهد بود، اگر هم معلمی نسبت به مسئولیت خود بی‌توجه باشد به همان اندازه شاگردانش دچار خسران خواهند شد.

غفوری با اشاره به تأثیرگذاری بالای معلمین بر شاگردانش گفت: هنر معلم این است که شاگردانش را ضمن آشنا کردن با کتاب خدا و علوم الهی، با عقلانیت، تفکر و تعقل بار بیاورد تا انسان‌هایی تربیت کند که منشأ تولید علم و فکر شوند و در آینده هم بتوانند نسل بعد را به خوبی تربیت کنند.

وی تاکید کرد: اگر نسلی افتخارآفرین و منشأ تحول و پیشرفت می‌شود، باید موفقیت آن‌ها را در وجود اساتید و معلم‌های نسل قبل جست‌وجو کرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: دانش‌آموزان امروز در حالی در آینده نزدیک عهده‌دار اداره امور کشور خواهند شد که همه داشته‌های خود را از اساتید و معلم‌های خود آموخته‌اند.

وی سپس اشاره‌ای هم به رخدادهای این روزهای دانشگاه‌های آمریکا داشت و گفت: اخیراً یکی از تحلیل‌گران غربی گفته بود ما قبلاً فکر می‌کردیم امام خمینی (ره) تنها دانشگاه‌های ایران را متحول کرده، اما گویی ایشان یک مأموریت دنباله‌دار داشته و هنوز در حال احیای دانشگاه‌های دنیا است که ظاهراً این مأموریت امروز به سمت دانشگاه‌های آمریکا رفته است.

غفوری ادامه داد: یکی دیگر از مشاوران امنیتی سابق آمریکا در یک برنامه زنده تلویزیونی ادعا کرده ایران در خیزش این روزهای دانشگاه‌های آمریکا دست دارد، غافل از اینکه آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا می‌گذرد ریشه در موج گرایش جهانیان به اسلام دارد.

وی سپس اشاره‌ای هم به مشکلات اقتصادی کشور داشت و گفت: دولت سیزدهم در حالی کشور را تحویل گرفت که بدهی فراوانی از دولت قبل به جا مانده بوده و شرایط کشور به لحاظ اقتصادی به‌گونه‌ای بود که تحلیلگران اقتصادی ادامه کار دولت را بدون چاپ پول شدنی نمی‌دانستند، اما با وجود همه مشکلات اقتصادی این دولت حتی در ماه اول هم به سمت چاپ پول نرفت.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: امروز در حالی شاهد رشد اقتصادی چهار درصدی یا به ادعای برخی کارشناسان اقتصادی شش درصدی در کشور هستیم که رشد اقتصادی کشور در ۱۰ سال گذشته متوقف بود.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود است و به یاری خداوند در آینده دولت می‌تواند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

کد خبر 748929

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر