Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:31:52 GMT

ابراهیمی: از فهرست تیم ملی فوتبال متعجب شدم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۷۳۵

ابراهیمی: از فهرست تیم ملی فوتبال متعجب شدم

تهران - ایرنا - مربی اسبق تیم پرسپولیس فهرست اعلام شده تیم ملی فوتبال کشورمان و عدم حضور برخی از بازیکنان در تیم اعزامی به جام جهانی روسیه را تعجب آور دانست و گفت: این ترکیب فقط سلیقه کارلوس کی روش در انتخاب بازیکنان را نشان می‌دهد.

«ناصر ابراهیمی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره حضور نداشتن سید جلال حسینی و وریا غفوری در فهرست اعلامی کی روش اظهار داشت: فهرستی که سرمربی پرتغالی تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی منتشر کرده است، باعث تعجب شده و فکر می کنم وی با پرسپولیسی ها و برانکو مشکل دارد و یا اینکه سلیقه به خرج داده و تیمی انتخاب کرده که شاید فقط مورد توجه خودش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سید جلال حسینی و وریا غفوری در تمامی بازی های داخلی، ملی و آسیایی بسیار خوب بازی کردند و باید به حسینی در پایان دوران بازی اش حداقل اجازه می دادند در جام جهانی حضور داشته باشد.
مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به نظر می رسد انتخاب بازیکنان برای حضور در مسابقات جام جهانی کاملا سلیقه سرمربی تیم بوده است.
این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: سرمربی دوست دارد در جام جهانی موفق باشد و بتواند شگفتی ایجاد کند اما فکر نمی کنم با این ترکیب بتواند موفقیت خوبی بدست آورد.
فهرست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی ترکیه عصر روز گذشته از سوی کارلوس کی روش اعلام شد که در میان اسامی اعلام شده، بازیکنانی چون حسینی و غفوری حضور ندارند.
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند، صبح امروز جهت برپایی اردوی تدارکاتی و انجام یک دیدار دوستانه با تیم ترکیه عازم استانبول شد.
ملی پوشان کشورمان در گروه دوم جام جهانی با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا همگروه هستند.
ورزشی**9103**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام جهاني 2018 تركيب تيم ملي ناصر ابراهيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* مدیران باشگاه پیکان در ابتدای این دیدار از زحمت‌های مجتبی حسینی سرمربی پیشین خود که در حال حاضر هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد با اهدای یادبودهایی تقدیر کردند.

* بارش شدید باران در جریان این بازی بارها باعث سرنگونی بازیکنان دو تیم شد. مجتبی حسینی از بازیکنان خود خواست با آرامش بیشتری بازی کند تا دچار مصدومیت نشوند.

* پیراهن دوم آلومینیوم به رنگ صورتی بود که در این بازی بر تن کرده بودند تا نگاه‌ها را به خود معطوف کنند.

* رنگین کمان زیبایی در آسمان تهران نقش بسته بود که نگاه ذخیره‌های پیکان را نیز به خود جلب کرد.

* عنایتی در اواخر نیمه اول از عملکرد خز حمله خود چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

کد خبر 6098586

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد