Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: نظام اسلامی را به‌طورقطع با رهبری ولایت‌فقیه و همراهی مردم حفظ و تداوم‌یافته است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز (31 اردیبهشت) در نشست شورای سیاست گزاری و راهبری نکوداشت چه لیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهری یکی از مناسبت های بسیار مهم حماسی و سیاسی حیات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی است، یادآور شد: امسال در سوم خرداد باید سالروز این حماسه را هر چه باشکوه تر برگزار کرد، چرا که در آزادسازی خرمشهر، حامیان رژیم بعثی بعد از فتح خرمشهر به ناتوانی این رژیم در برابر دفاع مردم و ملت ایران اسلامی اذعان کردند.

 

امام جمعه ایلام، بیان کرد: 4 دهه دستاوردهای های انقلاب اسلامی برای مردم بیان و به خوبی تبیین شود، دشمنان بعد از همه تحریم ها و تهدید ها امروز بر روی رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم، استمرار و شکست ناپذیری نظام تا امروز که همه ولایت فقیه و رهبری نظام است، برنامه ریزی کرده اند.

 

آیت‌الله لطفی، تصریح کرد: رهبری نظام و ولایت‌فقیه مردم ایران را به حرکت درآورد، وارد صحنه کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نظام اسلامی مستقر شد و نظام اسلامی پویا و بالنده به راه خود ادامه داده است، همه ما مسئولیم و باید عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

وی، بابیان اینکه نام و راه امام راحل همواره زنده است و دشمنان از این امر هراسان هستند، یادآور شد: نظام اسلامی را به‌طورقطع با رهبری ولایت‌فقیه و همراهی مردم حفظ و تداوم‌یافته است و امروز تمام تبلیغات تلاش دشمن برای ضربه زدن به ولایت‌فقیه و جدایی مردم از رهبری متمرکزشده است.

 

امام‌جمعه ایلام، بیان کرد: دشمنان روی ناکارآمدی نظام اسلامی برنامه‌ریزی تبلیغاتی کرده است که سعی می‌کند مردم را از عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی رهبری نظام جدا کند، امروز که در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل قرار داریم، نام و راه امام راحل نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه نقاط مختلف جهان زنده است.

 

آیت‌الله لطفی، بابیان اینکه متأسفانه در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ضعیف عمل شده و همه ما مقصریم، افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب مقایسه شود، باوجود جنگ تحمیلی و تهدیدها و تحریم‌ها، کارهای بسیار بزرگ عمرانی و آبادانی در نقاط مختلف کشور انجام‌شده است.

 

وی، با تأکید بر اینکه زبان هنر کارآمدترین زبان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: همه دولت‌ها در انقلاب اسلامی خدمت کرده‌اند، مردم هم امروز مشکلاتی دارند اما تحولات بسیار بزرگی در سطح کشور به‌ویژه در استان ایلام انجام‌شده و جای کار بیشتر هم وجود دارد، مردم نیز منصف هستند و از خدمات نظام اسلامی کاملاً آگاهند.

 

امام‌جمعه ایلام در پایان‌بر برجسته کردن دستاوردها و خدمات نظام اسلامی توسط همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی تأکید کرد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام مجلس دولت انتقال سفارت آمریکا به قدس مسجد حسن روحانی قوه قضائیه خبرگزاری شبستان آمریکا چهل سالگی امام جمعه انقلاب اسلامی ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را ستود. در این بیانیه آمده است:

سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علی‌رغم پشتیبانی همه‌جانبه غرب از این رژیم کودک‌کُش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان به وجود آورد.

این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آن‌ها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسراییل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست