Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:41:37 GMT

هیات رئیسه اتاق اصناف تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۳۷۶

به گزارش خبرنگار اقتصادی‌ایلنا؛ صبح امروز انتخابات اتاق اصناف تهران با حضور رؤسای اتحادیه‌های تهران در هتل اسپیناس برگزار شد.

 این انتخابات که به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد و افرادی که توانستند به هیات رئیسه اتاق اصناف تهران راه پیدا کنند به شرح زیر است:

علی فاضلی

حسین درودیان

ابراهیم درستی

خسرو ابراهیمی

قاسم نوده فراهانی

 انتخابات همزمان در سایر شهرستانها نیز برگزار شد و هیات رئیسه 430 اتاق اصناف دیگر مشخص شدند پس از آن مرداد ماه 145 نفر اعضای اتاق اصناف ایران انتخاب می‌شوند و سپس در آبان ماه هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات ایران هیئت رئیسه اتاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهر و استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو محسن نایبی صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیأت نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند