Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:31:20 GMT

اعزام 546 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کردستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۱۳۱

اعزام 546 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام 546 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 350نفر مبلغ بومی و مباقی از مبلغان استان قم هستند.
وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان افزود: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» ویژه مبلغان اعزامی در شهرستان های کامیاران، قروه و بیجار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در ایام شب های قدر و عزاداری شهادت حضرت علی(ع) در تمام محل‌های استقرار روحانیون مراسم ویژه شب احیا برگزار می شود و دسته جات عزاداری نیز به عزاداری می‌پردازند.
وی عنوان کرد: در 10 شهرستان استان برنامه جزء‌خوانی قرآن در مساجدمحوری استان برگزار می‌شود و هر روز برنامه جزء‌خوانی قرآن در ادارات تبلیغات اسلام شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: همایش «حدیث باب عشق» با همکاری حوزه هنری استان کردستان در ماه مبارک رمضان و ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.
وی برگزاری درس اخلاق برای پرسنل، سخنرانی در حوزه های علمیه، توزیع قرآنی در مساجد و محافل قرآنی، برگزاری مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه کبری، برگزاری گفتمانی دینی در مساجد و ... را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان دانست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی در جلسه برنامه‌ریزی «مهمانی غدیر» که در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته، این مهمانی با همت همگان رقم خورد و این محقق نمی‌شد جز با اخلاص مردمانی که این حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی افزود: هر جا پای مردم در میان باشد، اتفاقات خوب و ماندگاری رخ می‌دهد، نشاط معنوی، سالم و جامعه سالم از ضروریات است که در ایام خاصی همچون نیمه شعبان و عید غدیر تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: نکته نخست اینکه در مهمانی غدیر امسال انتظار می‌رود باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود، این مسئله، هم مورد انتظار مردم است و هم باید خودمان این توقع را داشته باشیم که در برگزاری هرچه دقیق‌تر، منظم‌تر، بهتر و باشکوه‌تر مهمانی غدیر بکوشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نکته بعدی اینکه احساس تعلق به جشن، همگانی‌تر، جدی‌تر شود و عمومیت بیشتری پیدا کند، مهمانی غدیر امسال باید بیش از سال گذشته، رنگ و بوی مردمی به خود بگیرد، لذا می‌بایست مجموعه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف را بیشتر پای کار بیاوریم.

حقانی تأکید کرد: باید از هم‌اکنون، از رسانه‌ها بخواهیم برای دعوت همگان به مهمانی غدیر، اقدام به تولید محتوای چندرسانه‌ای کنند که در زمان مناسب، در فضای مجازی نشر گسترده داده شود.

وی سپس تأکید کرد: در مهمانی غدیر امسال می‌بایست مجموعه‌های حاکمیتی به عنوان موکب‌داران پای کار باشند، همچنین محلات، مساجد، هیأت‌های مذهبی، خانواده‌ها و … می‌توانند با راه‌اندازی موکب، نقش خود را در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مهمانی غدیر ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به مشکلاتی که در برگزاری مهمانی غدیر سال گذشته وجود داشت، گفت: باید برای رفع مشکلات و موارد ذکرشده تدابیری اندیشیده شود تا امسال شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

حقانی افزود: باید به گونه‌ای کار پیش برود که همه مردم شهر، خود را در برگزاری باشکوه مهمانی غدیر سهیم بدانند و تحقق این امر مهم، نیازمند یاری رسانه‌هاست که پای کار بیایند و جهت دعوت از مردم، در فضای مجازی، فعالیت گسترده داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر و منسجم‌تر مهمانی غدیر، کارگروه‌هایی اعم از کارگروه امنیت، رسانه و تبلیغات، کودک و پشتیبانی تشکیل می‌شود، لذا افراد علاقمند جهت مدیریت کارگروه، اعلام حضور کنند تا با برگزاری جلسات برنامه‌ریزی، شاهد مهمانی غدیر باشکوه‌تر از سال گذشته باشیم.

کد خبر 6096915

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه