Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@08:28:03 GMT

اعزام 546 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کردستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۱۳۱

اعزام 546 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام 546 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 350نفر مبلغ بومی و مباقی از مبلغان استان قم هستند.
وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان افزود: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» ویژه مبلغان اعزامی در شهرستان های کامیاران، قروه و بیجار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در ایام شب های قدر و عزاداری شهادت حضرت علی(ع) در تمام محل‌های استقرار روحانیون مراسم ویژه شب احیا برگزار می شود و دسته جات عزاداری نیز به عزاداری می‌پردازند.
وی عنوان کرد: در 10 شهرستان استان برنامه جزء‌خوانی قرآن در مساجدمحوری استان برگزار می‌شود و هر روز برنامه جزء‌خوانی قرآن در ادارات تبلیغات اسلام شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: همایش «حدیث باب عشق» با همکاری حوزه هنری استان کردستان در ماه مبارک رمضان و ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.
وی برگزاری درس اخلاق برای پرسنل، سخنرانی در حوزه های علمیه، توزیع قرآنی در مساجد و محافل قرآنی، برگزاری مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه کبری، برگزاری گفتمانی دینی در مساجد و ... را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان دانست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد

ایسنا/هرمزگان قشم و کیش در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اختتامیه‌ همایش ملی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور شامگاه ۶ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار شد. این نشست که با حضور وزیر کشور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و حجت الله عبدالملکی نماینده ویژه‌ی رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد.

در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه‌های مختلف مناطق آزاد، مناطق آزاد قشم و کیش در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی کلیه مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شدند.

عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اهدای لوح از زحمات مدیرعامل این دو منطقه آزاد به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی تقدیر کرد.

 افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها،رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران