Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام کارلوس کی‌روش از جمع خط خورده های تیم ملی احتمال بازگشت سیدجلال حسینی به لیست نهایی برای جام جهانی وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خط خوردن وریا غفوری و سید جلال حسینی از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته واکنش های زیادی در پی داشته است. بسیاری از طرفداران فوتبال بابت این موضوع ناراحت هستند و از کی روش انتقاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال کی‌روش سرمربی تیم ملی صبح امروز قبل از سفر به ترکیه توضیحاتی را در این ارائه کرد.

کی‌روش صراحتا اعلام کرده از بین لیست استندبای فقط احتمال بازگشت سیدجلال حسینی به لیست تیم ملی برای جام جهانی وجود دارد.

او درباره حسینی گفت:

«بیش از ۷ سال است از زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران شده‌ام سید جلال حسینی همیشه در تمامی اردوهای تیم ملی حضور داشت حتی یک اردو را هم سید جلال از دست نداد، همیشه او را دعوت کردم، همین نشان می‌دهد که من چقدر این بازیکن را باور دارم. سید جلال بازیکنی بود که همیشه تأثیرات زیادی در تیم ملی داشت، تأثیر این بازیکن را در روند موفقیت تیم ملی به عنوان یک بازیکن کلیدی چه در داخل زمین و چه بیرون زمین از لحاظ حرفه‌ای گری و از لحاظ اخلاق و از لحاظ کیفیت بازی از خودش نشان داده. در راستای منافع تیمی فقط با یک کلمه می‌توانم سید جلال را توصیف کنم؛ احترام.»

کی‌روش افزود:

«ما در ساختمان پک دیواری داریم که به نام ساختمان مفاخر نامگذاری شده، آن دیوار متعلق به ۶ بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران است، جلال یکی از آن ستون‌هایی است که در ساختمان پک و در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است ولی الان ما جام جهانی و در آینده جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم. باید در چنین وضعیتی فضایی بسازیم تا نفرات جوان‌تر به تیم ملی بیایند و در آینده کمک حال‌مان باشند. نفراتی مثل مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، خانزاده، روزبه چشمی و بازیکنان جوان دیگر، باید رو به جلو حرکت کنیم. با تمام احترام قلبی که برای سید جلال حسینی قائل هستم مخصوصاً خودم ولی همین احترام را باید برای نسل آینده فوتبال ایران نیز داشته باشیم. آنهایی که در آن رشد می‌کنند باید چنین احترامی را برایشان قائل باشیم. ما نمی‌توانیم یک تیم ملی داشته باشید که فقط در حالت رکود باشد بلکه باید رو به جلو حرکت کنیم.»

کی‌روش در ادامه گفت:

« تاکید می‌کنم که سید جلال حسینی در لیست انتظارمان خواهد ماند و هر لحظه که احتیاج باشد او به تیم ملی ملحق خواهد شد. سید جلال حسینی از جمله بازیکنانی بود که با الگوی اخلاقی و فنی که همیشه از خودش نشان داد باعث شد که من عاشق بازیکنان ایرانی شوم و یکی از دلایلی که باعث شد من ۷ سال در ایران بمانم همین سید جلال حسینی بود. باز هم بر می‌گردیم به مطلب اولمان، بعضی‌ها در این زمینه موافقند و بعضی‌ها مخالف. »

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید جلال حسینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس کارلوس کی روش وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی اعتقاد به دعوت هادی محمدی به تیم ملی دارد که تیمش بالاترین میزان گل دریافتی در جمع شش تیم بالای جدول را دارد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تساوی پرسپولیس- سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، انتقاداتی به سبک بازی هر دو تیم وارد شد. در همین رابطه ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی برای فرار از فشار انتقادات گریزی به تعداد ملی‌پوشان طلایی‌پوشان زد و در بخشی از صحبتش مدعی شد «نفراتی چون علی‌اصغر اعرابی و هادی محمدی ستاره تیم سپاهان هستند، ولی در تیم ملی حضور ندارند».

مورایس: ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ادعای سرمربی پرتغالی سپاهان که پیش از این دستیار مورینیو بوده و با علم و اطلاعات فوتبال روز دنیا آشناست، کمی عجیب به نظر می‌رسد! مهمترین منبع پاسخگویی به این موضوع ستون تفاضل گل‌ و گل‌های دریافتی تیم سپاهان و رقبای این تیم است که بر این اساس تیم اصفهانی در جمع شش تیم بالای جدول بالاترین میزان گل دریافتی را دارد. جدول نشان می‌دهد هر چقدر میزان دریافتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، رتبه تیم تنزل می‌یابد. با این اوصاف آمار حاکی از  ضعف خط دفاعی سپاهان است. جالب اینجاست که از نظر سقف بودجه طلایی‌پوشان در زمره بالاترین‌ها هستند.

حال پرسش اینجاست سرمربی تیم ملی چطور می‌تواند در بازی‌های حساس به مدافعان تیمی خشنی اعتماد کند که طی 35 مسابقه فصل 74 کارت (شامل 61 کارت زرد و 13 کارت قرمز) از داوران دریافت کردند؟ هادی محمدی مقابل تیم نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج و به دلیل رفتاری که با بازیکنان رقیب داشت با حکم چهار جلسه محرومیت مواجه شد. وقتی محمدی حتی مقابل تیمی مانند استقلال ملاثانی در جام حذفی کارت زرد دریافت می‌کند چگونه می‌توان در بازی با رقبای آسیایی به او اعتماد کرد؟  آقای مورایس حتماً مستحضر هستند که بارها کارشناسان و پیشکسوتان  سپاهان درباره ضعف خط دفاعی این تیم که هادی محمدی هم بخشی از آن است، تذکر دادند!

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت