Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:44:29 GMT

هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۶۱۷

هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام است

خبرگزاری شبستان: امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه‌نمایی فعالیت‌های رو به رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز(دوشنبه) در دیدار با فرماندهان، معاونین و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روز‌ها پروژه بزرگنمایی خروج ترامپ از برجام را کلید زدند تا یاس و نا امیدی را در جامعه رواج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه ما باید با هوشیاری در جریان توطئه‌های دشمن قرار بگیریم، افزود: ملت با بصیرت ما باید بدانند که حضور ترامپ در برجام  هیچ منفعتی برای ما نداشت و این که از برجام خارج شده است نیز هیچ گونه ضرری به ما نخواهد رسید.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن ناامیدسازی مردم از نظام  است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه‌نمایی فعالیت‌های رو به رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند. دشمن در صدد است با ایجاد جنگ روانی ملت ما را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور کند. همه آحاد جامعه باید در مقابل این دسیسه هوشیار باشند به ویژه ما نظامی‌ها هیچ وقت نباید از توطئه‌های دشمن غافل شویم.

 

وی ایجاد رعب و وحشت را از دیگر گزینه‌های دشمن خواند و یادآور شد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های رعب و وحشت شایعه جنگ نظامی است که دشمن سعی دارد از این طریق ترس را در دل مردم جاری کند، غافل از اینکه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «جنگ موهبت الهی است» پس جنگ برای ما ترس و نا امیدی نیست،  اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی‌هایی که دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری تصریح کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر چابک‌سازی در نیروی زمینی، تغییرات اساسی در ساختار این نیرو صورت گرفته است. امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مدرن توان مقابله با هر نوع عملیات روز دنیا را دارند و با هدایت‌های  داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به یک نیروی تاثیرگذار در سطح نیروهای مسلح رسیده است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار مطلوبی در نیروی زمینی ارتش  از جمله فعال‌سازی منابع و کارخانجات، اورهال تجهیزات زمین گیر شده، تولید قطعات مورد نیاز، تجهیز ناوگان بالگردی به ویژه به دوربین‌های دید در شب، دستیابی به راکت‌های دقیق‌زن و ...  صورت گرفته است و به واسطه این توانمندی‌هاست که باید همه را به آینده‌ای روشن امیدوار کنیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس حسن روحانی خبرگزاری شبستان انتقال سفارت آمریکا به قدس قوه قضائیه نمایشگاه قرآن مسجد امیر حیدری دشمن ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

به نقل از ایسنا سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901673

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی