Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@03:38:16 GMT

نزدیک به ۸۰ وقف جدید در کردستان به ثبت رسیده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۱۰۳

نزدیک به ۸۰ وقف جدید در کردستان به ثبت رسیده است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، 31 اردیبهشت ماه در جلسه کمیته رصد و نظارت بر اجرای نیات موقوفات استان کردستان اظهار کرد: مجموع کار ما در سازمان اوقاف اجرای امینانه نیات واقفان است که در شهرستان‌ها اجرا و نتیجه کلیه برنامه‌ریزی‌ها مشخص می‌شود و این مهم حساسیت و اهمیت کار در شهرستان را مشخص می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت اجرای نیت افزود: رهبر معظم انقلاب در بحث اوقاف بسیار حساسیت دارند و در نشستی کار در اوقاف را بسیار خطرناک دانستند و این وظیفه ما را در بحث مدیریت و نظارت بر موقوفات دو چندان می کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان خاطر نشان کرد:در سنوات گذشته اجرای نیت رشد قابل توجهی مخصوصاً در زمینه خیریه داشته است البته باید همراه با رشد کمی کیفیت اجرای نیت نیز در نظر گرفته شود و نباید عواید موقوفات بدون دقت و حساسیت کافی هزینه شود چرا که اجرای نیت نه تنها جز وظایف قانونی بلکه از مسئولیت های شرعی ما نیز محسوب می شود .
وی افزود: اجرای امینانه نیات موجب افزایش اعتماد مردم به اوقاف ، و افزایش وقف های جدید می شود در طول دو سال گذشته جدای از وقف های خرد نزدیک به ۸۰ وقف جدید در استان به ثبت رسیده که این نشان ازروند رو به رشد افزایش اعتماد مردم به اوقاف و امور خیریه استان دارد.
حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به اهمیت بررسی وقفنامه های استان گفت: خوشبختانه با بهره برداری از سامانه جامع موقوفات تا حد زیادی از مشکلات و اشتباهات وقفی کاسته شده و نیات به طور دقیق در سامانه ثبت و به صورت شفاف قابل برداشت است اما این کافی نیست بلکه باید همواره در اجرای نیت با چاشنی کار قرار دادن دقت و حساسیت تلاش شود آنچه مدنظر واقف و مورد رضای خداوند است اجرا شود.
وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه با حضور از نیروهای جوان، متخصص و با انگیزه اداره کل اوقاف امور خیریه در بخش‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده که امید است در سال آتی نیز شاهد تکرار این موفقیت‌ها باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس

استوری امید نورافکن در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان جنجالی شده است

طرفداری | در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پرسپولیس میزبان سپاهان اصفهان است. در آستانه این بازی سرنوشت ساز، امید نورافکن یک استوری حساسیت زا منتشر کرده است.

در استوری امید نورافکن که تصویر آن را مشاهده می کنید، یک پلنگ در حال شکار تمساح است. امید نورافکن همچنین هشتگ سپاهان را در کنار اموجی پلنگ در این استوری آورده است.

انتشار این استوری در آستانه نبرد حساس سرخ های تهران و طلایی پوشان اصفهان، واکنش های مجازی زیادی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین