Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دارنده مدال برنز چهارمين دوره بازي‌هاي کشورهاي اسلامي گفت: متاسفانه به دليل فشاري که ديسک گردنم به نخاع وارد کرده، دست چپم توانايي کاملي ندارد و سمت چپ بدنم به لرزه افتاده است.
مهسا افسانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سؤال که گويا به دليل مشکل ديسک گردن شما در حال حاضر قادر به تمرين کردن نيستيد، گفت: بله، متأسفانه طي چند سال گذشته از ناحيه گردن درد شديدي را داشته‌ام که متأسفانه اين درها شديد شده و در حال حاضر ديسک گردنم به نخاع فشار آورده و به همين دليل دست چپم توانايي کاملي ندارد و يک مقدار سمت چپ بدنم به لرزش افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه ديسک گردن رگ‌هاي عصبي دست چپم را به خاطر فشار روي نخاع درگير کرده و حتي نمي‌توانم تمرين کنم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا پزشکان راهکاري براي حل اين مشکل ارائه کرده‌اند يا خير،‌گفت: پزشکان اعلام کرده‌اند ابتدا بايد تلاش کنم تا از طريق فيزيوتراپي و آب‌درماني اين مشکل حل شود و در صورتي که اين مشکل حل نشد، ديسک گردنم جراحي شود. براي اتفاقي که در شرايط فعلي برايم رخ داده خيلي ناراحتم چون هفته آينده انتخابي تيم ملي براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا برگزار مي‌شود و با اين حساب فرصت در انتخابي‌ها را از دست مي‌دهم، هرچند پزشکان اعلام کرده‌اند تلاش مي‌کنند شرايط من هرچه زودتر بهبود پيدا کند.
دارنده مدال برنز چهارمين دوره بازي‌هاي کشورهاي اسلامي در ادامه صحبت‌هاي خود خاطرنشان کرد: اگر انتخابي تيم ملي بعد از ليگ جهاني ترکيه برگزار شود، فکر نمي‌کنم مشکلي پيش بيايد. با اين تصميم من نيز فرصت حضور در انتخابي‌ها را پيدا مي‌کنم. متأسفانه سال گذشته در مسابقات سوپرليگ به روي تاتامي رفتم که اين اشتباه بزرگي بود. در همان مقطع يک درد شديدي از ناحيه گردن داشتم و به مسئولان تيم هم اعلام کردم، اما به خاطر تمريناتي که داشتم به ديسک گردنم فشار آمده، پس از پايان ليگ براي حضور در ليگ جهاني کاراته وان اتريش تمرينات پرفشاري را انجام دادم و اين فشارها باعث شد تا شدت درگيري ديسک گردنم با نخاع بيشتر شود.
افسانه در پايان صحبت‌هاي خود افزود: متأسفانه الان به خاطر فشار ديسک گردنم به روي نخاع شرايط خوبي ندارم و دست چپم قدرت حرکت را ندارد. پزشکان در تلاش‌اند هرچه زودتر اين مشکل رفع شود. اميدوارم فدراسيون شرايطم را درک کند و در انتخابي تيم ملي به من فرصت بدهند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تکلیف آزادکاران حاضر در 6 وزن المپیکی برای المپیک 2024 پاریس مشخص شده و چند روز دیگر با برگزاری آخرین مرحله گزینشی المپیک در ترکیه، همه کشتی گیران حاضر در المپیک معرفی خواهند شد.

اما با نگاهی به لیست المپیکی‌ها جای خالی 4 مرد طلایی المپیک توکیو در لیست راه یافتگان به پاریس 2024 کاملا مشهود است. در میان ایرانی‌ها قطعا مشهورترین نام در بین 4 طلایی غایب توکیو در پاریس، دیوید تیلور آمریکایی است که نتوانست از فیلتر انتخابی کشتی آزاد آمریکا عبور کند و نبرد سرنوشت‌ساز را به آرون بروکس واگذار کرد. 

تاکاتو اوتوگورو ژاپنی نیز سرنوشتی شبیه تیلور داشته و در انتخابی تیم ملی کشورش شکست خورده تا قهرمان وزن 65 کیلوگرم توکیو هم در پاریس غایب باشد. کیوئوکا در مسابقه انتخابی توانست قهرمان المپیک توکیو را در 30 ثانیه آخر شکست دهد و به جای او راهی پاریس شود. گیبل استیوسون، قهرمان وزن 125 کیلوگرم المپیک توکیو که با شکست تمامی نامداران یک سورپرایز بزرگ در آن رویداد بود، در سال‌های اخیر غایب بزرگ سنگین وزن بوده و به سوی مسابقات کشتی کج سوق پیدا کرده است. او حتی در انتخابی آمریکا هم حاضر نبود و قطعا در پاریس خبری از این کشتی آمریکایی نخواهد بود. 

دیگر کشتی‌گیر و قهرمان نامدار که بعد از طلایی شدن در توکیو نمی‌تواند در پاریس روی تشک برود، عبدالرشید سعداله‌یف بود. تانک روسی که چند سال قهرمان بلامنازع 97 کیلوی جهان بود، در سال‌های اخیر به خاطر مسائل سیاسی مربوط به روسیه فرصت قهرمانی را از دست داده و اخیرا هم به خاطر حمایت از جنگ روسیه با اوکراین از سوی IOC از شرکت در گزینشی المپیک منع شد. 

اما دو قهرمانی که در توکیو 2020 طلایی شدند و در پاریس هم حضور خواهند داشت، زائور اوگویف قهرمان 57 کیلو از روسیه و زائوربک سیداکوف قهرمان 74 کیلو از روسیه هستند که برخلاف سعداله‌یف مجوز حضور در المپیک را کسب کردند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور