Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@14:18:59 GMT

پاراگوئه سفارت خود را به قدس منتقل کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۷۶۸

پاراگوئه سفارت خود را به قدس منتقل کرد

خبرگزاري آريا - پاراگوئه در پي انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس نيز امروز يکشنبه سفارت خود را به اين شهر منتقل کرد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، «هوراسيا کارتس»، رئيس جمهور پاراگوئه و «بنيامين نتانياهو»، نخست وزير رژيم صهيونيستي در مراسم انتقال سفارت حضور داشتند.
کارتس در اين مراسم مورد استقبال «گيلعاد اردان» وزير امنيت داخلي رژيم صهيونيستي قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز 14 مي و همزمان با هفتادمين سالروز تأسيس رژيم جعلي صهيونيستي، آمريکا سفارت خود را از تل‌آويو به قدس منتقل کرد که اين اقدام با واکنش شديد مردم فلسطين و کشورهاي مختلف مواجه شد.
مردم کشورهاي مختلف در اعتراض به اين تصميم تظاهرات برپا کردند.
مردم فلسطين در واکنش به اين اقدام آمريکا در مناطق مختلف فلسطين تظاهرات برپا کردند و در پي جنايات وحشيانه نظاميان صهيونيست در جريان اين تظاهرات تاکنون 65 تن شهيد و حدود 3 هزار نفر نيز زخمي شدند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به تظاهرات‌های حمایت از غزه در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت معترضان از سوی پلیس این کشور واکنش نشان داد. 

کنعانی نوشت: با وجود میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آن‌ها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشگاه‌های آمریکا طی روز‌های گذشته شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده در اعتراض به جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده‌اند.

تاکنون ده‌ها دانشجوی و استاد معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم