Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان از حضور چهار ووشوکار زنجانی در اردوهای تیم ملی خبر داد و گفت: حضور رضا سبحانی در وزن ۵۶ کیلوگرم در مسابقات آسیایی جاکارتا قطعی است و امیدواریم در وزن‌های ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم نیز نماینده داشته باشیم. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ استانها زنجان نظرات

رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به وضعیت ووشوکاران زنجانی اشاره و اظهار داشت: مشکلات مالی همواره پیرامون هیئت‌های ورزشی وجود داشته ولی سال 96 سال خوبی برای هیئت ووشو بود و توانستیم اکثر بدهی‌های خود را وصول کنیم و در کل کشور به عنوان دومین هیئت ووشو انتخاب شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور رضا سبحانی در وزن 56 کیلوگرم در مسابقات آسیایی جاکارتا قطعی شده است، ابراز کرد: افشین سلیمی و علی محمدی در وزن 65 کیلوگرم و محسن محمدسیفی در وزن 70 کیلوگرم باید برای بدست آوردن سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا با رقبای خود مبارزه کنند چونکه از هر وزن فقط یک نفر به مسابقات اعزام خواهد شد و امیدواریم نماینده وزن‌های 65 و 70 کیلوگرم همانند 56 کیلوگرم زنجانی باشند تا استان زنجان در رقابت‌های جاکارتا سه نماینده داشته باشد.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر ووشوکاران در اردوی تیم ملی هستند و مسابقات انتخابی جاکارتا در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور بانوان زنجانی در تیم ملی ووشو برای انتخاب مسابقات جاکارتا گفت: متاسفانه این چهار بانوی زنجانی حذف شدند ولی حضور آن‌ها در تیم ملی قابل تقدیر است و نوید روزهای خوبی برای ووشوی استان زنجان را دارد.

موحدنیا از برگزاری لیگ شهرستانی در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: 19 و 20 مرداد مسابقات قهرمانی استان برای ورود به مسابقات کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان از عزم بالای ووشوی استان برای شرکت در لیگ کشوری خبر داد و افزود: استان زنجان در لیگ کشوری حضور پررنگی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R41375/P1494/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴