Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیم روزبهانی، سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران خبر داد.

ایران آنلاین / صمیم روزبهانی دراین باره گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت جوی استان تهران در سه روز آینده،  آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این وضعیت به ویژه در بخش های شمالی استان تهران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی پیش بینی شده است، گفت: در همین راستا با توجه به پیش بینی ها از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا به خصوص در اوایل شب در برخی از نقاط پایتخت به ویژه در بخش های جنوبی و غربی استان وزش باد شدید با احتمال گردوخاک خواهیم داشت که توصیه می شود دستگاه های امدادی آمادگی خود را حفظ کرده و شهروندان نیز ضمن رعایت اصول ایمنی از ایستادن در کنار اجسام آویزان در معابر، زیر درختان کهنسال و ساختمان های قدیمی خودداری کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب به‌تدریج بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد گفت: این بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

ضیائیان با بیان اینکه فردا پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود گفت: در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او توضیح داد: روز جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی تاکید کرد: روز شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد، همچنین ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

او افزود: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. وی یادآور شد: روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید