Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان باید بیشتر مراقب رفتارش باشد.

طرفداری-منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت:

وقتی روز گذشته شنیدم این چهار بازیکن خط خورده‌اند، تعجب کردم. نه فقط من، بلکه همه تعجب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر می‌شود این بازیکنان در تیم ملی نباشند؟ سیدجلال آماده‌ترین مدافع ایران است و حق صددرصدی اوست که در تیم ملی باشد، وریا غفوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی و استقلال بوده، کاوه رضایی هم در بلژیک گل‌های زیاده زده است، حسینی نیز دروازه‌بان جوانی است که امید آینده تیم ملی خواهد بود و فقط تجربه ندارد.

به گزارش تسنیم، وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش گفته که حسینی به خاطر نیمکت‌نشینی در استقلال از تیم ملی خط خورد، گفت:

مگر شرایط امیر عابدزاده را دیده‌ایم؟ او در دو سال گذشته چه کار کرده است؟ عابدزاده زحماتی در تیم امید کشید، اما پس از آن خبری از او نداشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی حسینی از شفر به دلیل نیمکت‌نشینی در استقلال تصریح کرد:

حسینی خودش مقصر است. او در بازی با فولاد خوزستان به دلیل تعلل کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد. همان شب با او صحبت کردم و پذیرفت اشتباه کرده است. شفر که عمدی بازیکنی را نیمکت‌نشین نمی‌کند. حسینی باید تجربه کسب کرده و تحملش را بیشتر کند. فراموش نکنیم سیدمهدی رحمتی آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است و به خاطر خشم کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود. البته کمی هم خود رحمتی مقصر بود. کاری به سن و سال رحمتی نداریم، اما می‌توانست برای تیم ملی مفید باشد.

رشیدی خاطرنشان کرد:

حسینی می‌تواند آینده خوبی داشته باشد، به شرط اینکه تنها نباشد. او کار خوبی کرد و متأهل شد، اما باید خودش را بیشتر جمع و جور کند. بازیکنانی که از شهرستان می‌آیند، باید بیشتر مراقب خودشان باشند. حسینی هم باید تحملش را بیشتر کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعا کنید فوتبال ایران از این بدتر نشود/ باید برای دربی تاسف خورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند به مصاف هم رفتند که در حساس‌ترین دیدار این هفته، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دربی صد و سوم پایتخت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

با کسب یک امتیاز این بازی، استقلال تهران با ۴۳ و پرسپولیس با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول باقی ماندند. این بازی با استقبال خوبی از سوی هواداران دو تیم مواجه شده بود اما چه تماشاگران داخل استادیوم آزادی و چه تماشاگران پای گیرنده‌های تلویزیونی و رادیویی نمایش خوبی را از بازیکنان خود ندیدند.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: خیلی متاسف شدم که این بازی بی نهایت کِسل کننده را تماشا کردم. بی نهایت عملکرد ضعیفی را از دو تیم شاهد بودیم که واقعاً هیچ بار فنی و مثبتی نداشت و فقط باعث اعصاب خوردگی هواداران شد.

استقلال کاملاً دفاعی بازی کرد

او ادامه داد: تیم استقلال برنامه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس نداشت و تمام بازیکنان این تیم فاز دفاعی به خود گرفته بودند در آن سوی میدان هم پرسپولیسی‌ها نتوانستند شکافی در دفاع لایه به لایه بازیکنان استقلال به وجود آورند و همین موضوع باعث شد تا موقعیتی هم روی دروازه استقلال شکل نگیرد.

پرسپولیس از لحاظ آماری بهتر از حریف بود

کارشناس فوتبال تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس پاس‌های کوتاه و خوبی را به همدیگر می‌دادند و در پایان بازی با آماری که در سایت‌ها منتشر شد نشان داد که این تیم بیش از دو برابر استقلال توپ را به گردش در آورده است همچنین شوت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه استقلال شلیک کردند بیشتر از شاگردان نکونام بود. در مجموع استقلال برای کسب یک امتیاز پا به زمین گذاشته بود و اصلاً شجاعانه بازی نکرد، پرسپولیس هم پلنی برای ضد حمله‌ها نداشت و موقعیت‌های کمی هم که روی دروازه استقلال خلق می‌شد بی حاصل بود.

با این اوصاف فوتبال ملی لطمه می‌خورد

کرمانی مقدم در پایان گفت: حیف وقت و زمانی که بابت دیدن این بازی صرف شد، نمی دانم چرا بازیکنان و تیم‌ها اینقدر کسل کننده بازی کردند با این شرایط باز نیمه اول کیفیت بهتری داشت اما در نیمه دوم هیچ صحنه‌ای را مشاهده نکردیم که هوادار از آن لذت ببرد با اینگونه نمایش‌ها نمی‌توان به آینده امیدوار بود و فقط باید دعا کنیم که شرایط فوتبال ایران از این وضع بدتر نشود. وقتی که دو تیم پر هوادار اینگونه بازی می‌کنند نباید از تیم‌های دیگر انتظار نمایش خوبی داشت و همین موضوع قطعاً به فوتبال ملی هم لطمه وارد می‌کند در حالی که ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و باید خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۶ کنیم.

کد خبر 6054897

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی
  • استقلال سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد | برد کسل کننده آبی ها در برابر هوادار | هوادار ۰ - استقلال ۱
  • استقلال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد
  • کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان
  • استقلال با صدرنشینی ۱۴۰۲ را تمام کرد
  • پایان خوش آبی‌‌ها در ۱۴۰۲؛با یک گل برای استقلال بهار شد
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • پورحمیدی و فرار از خاطره تلخ مقابل فولاد
  • دعا کنید فوتبال ایران از این بدتر نشود/ باید برای دربی تاسف خورد