Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@20:44:19 GMT

قیمت گلکسی جی 4 پیش از معرفی لو رفت!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۶۱۱۷

قیمت گلکسی جی 4 پیش از معرفی لو رفت!

به گزارش پارس نیوز، 

یک خرده فروش اکراینی لیستی از مشخصات فنی کامل و قیمت گلکسی جی 4 سامسونگ (Samsung Galaxy J4) را منتشر کرده است. گوشی اقتصادی سامسونگ تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ تا چند روز دیگر از گوشی گلکسی جی 4 2018 خود پرده برداری کرده و آن را به فهرست گوشی های خانواده گلکسی J اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این فروش گوشی اقتصادی جدید سامسونگ نیز با فاصله‌ای کم از معرفی آن آغاز خواهد شد. حال این سوایل پیش می‌آید که قیمت گلکسی جی 4 چقدر است؟ آیا سامسونگ با این گوشی به دنبال کسب محبویت در بازارهای ضعیف خواهد بود؟

قیمت گلکسی جی 4

یک خرده فروش اکراینی لیستی از مشخصات کامل این گوشی همراه با قیمت گلکسی جی 4 سامسونگ را به انتشار رسانده است. به ادعای وی، این گوشی اقتصادی با قیمتی در حدود 185 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این خرده فروشی به جز قیمت، اطلاعات تازه‌ای از مشخصات فنی گلکسی J4 را نیز به انتشار رسانده که پیشتر هرگز در مورد آن‌ها نشنیده بودیم.

مشخصات فنی گلکسی جی 4

اول از هرچیزی این فروشگاه اکراینی به پشتیبانی این گوشی از دو سیم کارت همزمان اشاره کرده است. علاوه بر آن می‌توان به حضور یک نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح HD اشاره کرد. گلکسی J4 از یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی با نام اگزینوس 7570 ساخت خود سامسونگ بهره می‌برد که با 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه شده است.

بر روی قاب پشتی گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی جای خوش کرده، در حالی که یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی در بالای نمایشگر قاب جلویی به چشم می‌خورد. انرژی مورد نیاز گوشی ارزان قیمت سامسونگ توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و اندروید 8 اوریو نیز به صورت پیشفرض در راس بخش نرم افزاری آن قرار خواهد داشت؛ با این حال در این محصول خبری از اسکنر اثر انگشت نیست که به نظر به خاطر کنترل قیمت گلکسی جی 4 ، سامسونگ قید استفاده از آن را زده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سامسونگ خانواده دلار سیم کارت نمایشگر دوربین انرژی باتری اثر انگشت سامسونگ بازار قیمت پارس گلکسی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)