Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خرسند توضیحاتی درباره کشته شدگان حادثه اخیر و آخرین وضعیت شهرستان کازرون ارئه کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ سیاسی سیاست ایران نظرات

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تشییع پیکر کشته شدگان حوادث اخیر در شهر کازرون، گفت: این مراسم فردا برگزار خواهد شد و به نیز در مراسم تشیع این عزیزان شرکت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 3 عزیزی که در این حوادث کشته شدند، از خانواده شهدا و ایثارگران بودند که متاسفانه در این حوادث جان خود را از دست دادند؛ مسئولان باید به صورت دقیق ریشه این حادثه را شناسایی و با عاملان اصلی برخورد جدی کنند.

خرسند تصریح کرد: اکنون وضعیت در کازرون به صورت کامل آرام است و آرامش بر شهر حکمفرماست و طبیعی است که اگر کسی بخواهد با سواستفاده از اعتراض مردم، دست به آشوب و اغتشاش بزند، توسط مردم طرد خواهد شد.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (جمعه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

اردل: ۴۷.۴
ایلبگی: ۸.۳
بازفت: ۴۶.۴
بروجن: ۵.۵
بلداجی: ۱۵
بن: ۱۱.۷
دوآب صمصامی: ۳۶.۵
سامان: ۱۳.۴
سورشجان: ۱۷
شلمزار: ۲۶.۶
شهرکرد: ۱۸.۱
فارسان: ۲۴.۶
فرخ شهر: ۱۳.۷
کوهرنگ: ۴۸.۹
خانمیرزا: ۲۷.۴
لردگان: ۳۳.۱
لیرابی: ۵۲.۴
مال خلیفه: ۲۸.۲

کد خبر 750398

دیگر خبرها

  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد