Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:48:04 GMT

برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در بقاع متبرکه استان کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۶۳۵۲

برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در بقاع متبرکه استان کرمان

به گزارش خرنگار مهر، حجت الاسلام مختار یعقوبی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: اداره امور قرآنی در کنار معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در برنامه های ضیافت الهی به ویژه برنامه های جمع خوانی قرآن، ترتیل خوانی و جزء خوانی که در بقای شاخص استان برگزار می شود همکاری دارد.

وی افزود: در سطح استان کرمان ۲۰ بقعه شاخص داریم که در اکثر این بقعه ها برنامه جمع خوانی قرآن برگزار می شود و طی چهار سال گذشته در برنامه جمع خوانی که در ایام ماه مبارک رمضان در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می شود همکاری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی گفت: حق و الزحمه قاریان جمع خوانی قرآن حسینیه ثارالله کرمان توسط سازمان اوقاف و امورخیریه استان پرداخت می شود.

مسئول اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان تصریح کرد: در کنار جلسات جزءخوانی و ترتیل خوانی جلسات تفسیر، آموزش روخوانی و روان‌خوانی در بقای متبرکه برگزار می شود.

وی بیان داشت: قرـن کریم سالیانه سه مرتبه در ماه مبارک رمضان، هفته وقف و ایام الله دهه فجر توزیع می شود و سالیانه حدود ۱۰ هزار جلد در سطح استان کرمان توزیع می کنیم.

یعقوبی ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان امسال سه هزار جلد قرآن در شهر کرمان و هزار جلد اداره اوقاف رفسنجان از محل اجرای نیات واقفان خریداری و توزیع می شود.

وی عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در تاریخ ۲۶ و ۲۷ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین جوپار و امامزاده محمد شهر کرمان و همچنین محفل انس با قرآن در ادارات با حضور قاری مصری برگزار خواهد شد.

کد خبر 4302550

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف کرمان قرآن ماه مبارك رمضان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد اشتغال بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی خبر داد و گفت: مهمانان کشوری این مراسم مشخص شده است. - اخبار استانها -

سردار مصطفی مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 128 شهید بهمئی امروز (چهارشنبه) ساعت 20 در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) و حاج «ابوذر روحی» (خواننده سرود سلام فرمانده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • جزییات بیشتر قطع یک درخت خطرساز در روستای کیسم آستانه اشرفیه
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد