Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:29:59 GMT

فرصتی برای دیدار دوباره «ایران بانو»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۶۳۵۵

فرصتی برای دیدار دوباره «ایران بانو»

نمایشگاه نقاشی مرضیه ناظم‌زاده با نام «ققنوس ایران زمین» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، در این نمایشگاه ۱۱ اثر از مرضیه ناظم‌زاده در خانه گفتمان شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

ناظم‌زاده در آثارش به بازتولید پیشینه فرهنگی و هویتی در عصر پسامدرن و اندیشه ایرانشهری توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در متنی برای این نمایشگاه نوشته است:

«ایرانشهر، بانویی میترایی از جنس لطافت‌های شیرین زنانه و حافظ اندیشه‌های نیک نهاد، از ابتدای تاریخ کهن در این سرزمین زیسته و بالیده است. ایران بانو، از گذشته تا به امروز، به فرزندان خود عشق ورزیده و سرچشمه زندگی و بالندگی آن بوده و مهر آنها را طلب می کند. این نمایشگاه فرصتی است برای دیداری تازه کردن با ایران بانو.»

آثار ناظم زاده تاکنون در نمایشگاه انفرادی «نیلوفر» در گالری ناشناس لاهه هلند در اسفند ۱۳۹۵، نمایشگاه گروهی «نور» در گالری میترا بارله ناسائو؛ شهر مرزی بین بلژیک و هلند در اردیبهشت ۱۳۹۶، و نمایشگاه گروهی «طرب» توسط گالری میترا لاهه هلند تیرماه ۱۳۹۶ به نمایش گذاشته شده است و ققنوس ایران زمین نخستین نمایشگاه انفرادی او در ایران است.   

نمایشگاه «ققنوس ایران زمین» ساعت ۱۸ روز سه شنبه اول خرداد ماه در خانه گفتمان شهر واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، شماره ۵۱۴ افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا هشتم خردادماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نقاشي نمایشگاه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس

شجاع خلیل زاده از جراحت شدید لب خود رونمایی کرد.

طرفداری | شچاع خلیل زاده از لب خود عکسی منتشر کرد.

تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17:30 در تبریز به مصاف هم رفتند و بازی با نتیجه 0-0 تمام شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

شچاع خلیل زاده در یکی از صحنه های بازی برخورد شدیدی با مهرداد محمدی داشت و باعث شد این بازیکن مدتی روی زمین باشد و دقایقی از زمین بازی بیرون برود و با لب خونی به زمین بازگردد.

شجاع خلیل زاده بعد از بازی اعلام کرد لبش هشت بخیه خورده و دندانش نیز در اثر این ضربه شکسته است. شجاع خلیل زاده عکسی از لب خونی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس