Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:54:03 GMT

۳۲۲ هزار نفر در آزمون استخدامی ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۷۳۰۱

۳۲۲ هزار نفر در آزمون استخدامی ثبت نام کردند

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷-۹۳-۲۰۰ تاریخ ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می شود.

توکلی یادآور شد: کلیه متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند می توانند با توجه به توضیحات اعلام شده در اصلاحات نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند با توجه به اصلاحات و دفترچه راهنمای ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از بعد از ظهر شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان در زمان ثبت نام باید به این اصلاحات توجه کنند.

وی با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷  گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند و تا ساعت ۱۴ امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعداد ۳۲۲ هزار و ۹۴۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند پرینت آن را تهیه کنند.

کد خبر 4302592

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون استخدامی حسین توکلی سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان حسین توکلی دانشگاه تهران دوره دکتری طلاب آزمون استخدامی مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی فرهاد رهبر دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محمد الله‌بخش در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، افزود: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تاکید کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.
اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی در حوزه شیلات بسیار مهم است، گفت: دغدغه اصلی ما در دانشگاه ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.
جبرائیل رزمجو با بیان اینکه این ارتباط هر چه قوی باشد به نفع دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: این ارتباط باعث به حداقل رسیدن مشکلات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شده و زمینه پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.
اردبیل استانی غیرساحلی بوده ولی دارای منابع آبی و استعداد‌های بالقوه کشاورزی و آبزی پروری است. بیش از ۳۰۰ واحد مزرعه و ۴۰۰ استخر پرورش ماهی در استان اردبیل فعال بوده و چند سد معیشتی نیز در این زمینه بهره برداری شده است.
۱۷۱ مورد قنات، ۴۵ سد، پنج هزار و ۳۰۰ چاه و یک هزار و ۶۳۶ چشمه در استان اردبیل وجود دارد که می‌تواند نوید بخش افزایش تولیدات در بخش شیلات باشد.

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل