Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، ماتیا پرین تأیید کرد که اگر یوونتوس به او پیشنهاد بدهد این پیشنهاد را خواهد پذیرفت و آماده رقابت با وویچخ شزنی است که بعد ازرفتن جان لوئیجی بوفون سنگربان اول بانوی پیر محسوب می‌شود.

دروازه‌بان تیم جنوا که اخباری درباره احتمال پیوستن او به یوونتوس و آغاز مذاکرات دو باشگاه برای انتقال او به تورین منتشر شده است، به نشریه کوریره دی‌تورینوی ایتالیا گفت: دانستن اینکه من یکی از گزینه‌های مد نظر یوونتوسی‌ها هستم واقعاً رضایتبخش و باورنکردنی لذتبخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد توجه یوونتوس قرار گرفتن، چیزی نیست که برای هر کسی رخ دهد و به همین دلیل این اتفاق برای من مایه مباهات است.

پرین در پاسخ به این سؤال که آیا پیوستن او به یوونتوس قطعی است، اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم نه اما کاملاً مشخص است که اگر من شانسی برای پیوستن به یوونتوس داشته باشم حتماً از آن استفاده می‌کنم. ببینیم چه می‌شود. ما در جنوا به تمام پیشنهادها گوش می‌کنیم با این حال تکرار می‌کنم که مورد توجه یوونتوس قرار گرفتن برای هر بازیکنی دلیل برای افتخار کردن است. من تا چند روز آینده تصمیم‌گیری می‌کنم. دوست دارم به تیمی بروم که مرا به رؤیاهایی مثل حضور در لیگ قهرمانان برساند.

سنگربان جنوا در خصوص رقابت سختی که با شزنی برای تصاحب پیراهن شماره یک یووه خواهد داشت هم گفت: من می‌دانم که در یوونتوس مانند هر تیم بزرگ دیگری، من باید با یک دروازه‌بان بزرگ رقابت کنم تا به ترکیب اصلی تیم برسم. با این حال من آماده این رقابت هستم. من هر روز عرق خواهم ریخت و تمام تلاشم را می‌کنم تا پیشرفت کنم و کار سرمربی را برای انتخاب دروازه‌بان اول تیم سخت کنم. زمانی که بوفون برود، یک گروه از درواز‌ه‌بان‌هایی که دوست دارند پیراهن تیم ملی را بپوشند برای گرفتن جای او در تیم ملی تلاش خواهند کرد و من هم امیدوارم که بتوانم به این هدف برسم و امیدوارم که لیاقتش را داشته باشم. من پیش از این درباره او صحبت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم که دیگر نیاز به این کار باشد. بوفون برای تمام دروازه‌بان‌های دنیا یک الگو بوده است و من فکر می‌کنم که او بهترین دروازه‌بان تاریخ است.

601

ماتیا پرین فوتبال یوونتوس دروازه‌بان ایتالیایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال یوونتوس دروازه بان ایتالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رم و یوونتوس شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ گل آاس رم را به ثمر رساند؛ گلیسون برمر در دقیقه ۳۱ گل تساوی این دیدار را رقم زد.

خلاصه بازی آاس رم و یوونتوس کد خبر 750966

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟