Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:52:23 GMT

پیام احساسی اینیستا پس از خداحافظی از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۸۷۴۱

پیام احساسی اینیستا پس از خداحافظی از بارسلونا

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا پس از خداحافظی از این تیم پیام احساسی را برای هوادارانش صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آندرس اینیستا شب گذشته پس از ۲۲ سال با هواداران بارسلونا خداحافظی کرد و دیگر برای آبی اناری‌ها به میدان نخواهد رفت. اینیستا پس از آخرین دیدار خود برای بارسلونا پیام احساسی را خطاب به هواداران این باشگاه نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینیستا در این باره اظهار داشت: حس عجیبی دارم. از همه هم تیمی هایم تشکر میکنم که در این سال‌ها کنار من بودند و از تک تک آنها سپاس گذارم. همچنین تشکر ویژه‌ای هم از هواداران می‌کنم کسانی که باعث شدند تا معنای عشق را بهتر درک کنم. آنها با عشقی که می‌ورزیدند باعث شدند تا بهتر بتوانیم ظاهر شویم. شما هواداران کاری کردید که احساس منم مانند یم پسر بچه به بارسلونا رسیدم و حالا مانند یک مرد این باشگاه را ترک می‌کنم. هر جا باشم شما را در قلبم دارم و از شما بابت همه چیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر اینیستا بارسلونا خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌واناری‌ها کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899534

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم