Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:19:29 GMT

عملیات اجرایی بیمارستان خدابنده یک ماه آینده آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۳۵۹

عملیات اجرایی بیمارستان خدابنده یک ماه آینده آغاز می شود

احمد بیگدلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون فرایند بررسی انتخاب زمین و جانمایی برای اجرای پروژه بیمارستان 240 تختخوابی در شهر قیدار با حضور هیأت کارشناسی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان در دست انجام است.
وی با بیان اینکه همه موارد مربوط به احداث بیمارستان جدید خدابنده از جمله اختصاص ردیف اعتبار و انعقاد تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه به انجام رسیده است، اظهار کرد: با جانمایی نهایی برای اجرای پروژه، عملیات اجرایی آن دست کم تا یک ماه آینده آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیگدلی به محدود بودن اعتبارات عمرانی در بودجه سال 97 اشاره کرد و افزود: با وجود این محدودیت، با پیگیری های انجام شده، 100 میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 240 تختخوابی خدابنده اختصاص یافت.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان جدید در خدابنده نیاز جدی و حق طبیعی مردم این شهرستان بود که اواخر سال 95 پیگیری ها برای اخذ مجوز ساخت آن به ثمر نشست.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
6085/7312
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان زمین نماینده مردم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را در پاسخ به ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با یاری خدا آغاز اجرای مرحله چهارم عملیاتمان را در راستای انجام دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

به نقل از المسیره، این بیانیه همزمان با تظاهرات میلیونی مردم صنعا با شعار «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» صادر شد.

به نقل از ایسنا در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است: ما تحولات نبرد نوار غزه و ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا و مقدمه چینی آن‌ها برای انجام عملیات نظامی در رفح و همچنین پیشنهادات ارائه شده به مقاومت را که دشمن می‌خواهد از طریق آن پرونده اسرا را از دست مقاومت بدون توقف دائم جنگ بگیرد، پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در راستای اجرای دستورات عبدالملک الحوثی و حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و اجابت درخواست‌های مقاومت و در سایه لجاجت دشمن اسرائیلی و آمریکایی مرحله چهارم عملیات خود را به شرح زیر آغاز می‌کنیم:

- اول: هدف قرار دادن تمام کشتی‌هایی که ممنوعیت کشتیرانی اسرائیل را نقض کنند و به سمت بنادر اراضی اشغالی در دریای مدیترانه بروند.

- دوم: از ساعت اعلام این بیانیه این مسئله اجرایی می‌شود.

- سوم: در صورتی که دشمن صهیونیستی بخواهد عملیاتی علیه رفح انجام دهد نیروهای مسلح یمن تحریم‌های جامعی را علیه تمام کشتی‌هایی که هرگونه ارتباطی با ارسال تجهیزات برای اسرائیل یا ورود به بنادرش داشته باشند از هر تابعیتی که باشند اعمال می‌کنیم و تمام کشتی‌های این شرکت‌ها از عبور از منطقه عملیات نیروهای مسلح یمن صرف نظر از اینکه مقصدشان کجا باشد، منع خواهند شد.
نیروهای مسلح یمن با یاری خدا و پشتیبانی ملت بزرگ یمن و تمام آزادگان در آمادگی برای مراحل عملیاتی بزرگتر و قوی‌تر تا زمان توقف تجاوز و محاصره مردم مظلوم غزه تردید نخواهند کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل